loading...

اخبار داعش

ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق گزارش رسانه دولتی انگلیس؛ ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق مقامات کرد و عرب در عراق با صراحت بیا

محسن بازدید : 230 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)
ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق
گزارش رسانه دولتی انگلیس؛
ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق
مقامات کرد و عرب در عراق با صراحت بیان کرده اند که در این زمان حساس، کمک های آمریکا برای مبارزه با داعش با نوسان همراه بوده و حتی برخی از برنامه های آمریکا به ضرر ما تمام شده است.
به این مطلب امتیاز دهید
13 0

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، با شروع اقدامات تروریستی گروهک داعش در عراق با حمایت مالی و رسانه ای جبهه غربی-عربی، بیشتر توجه ها به سمت ایران بود که عکس العمل این کشور در خصوص حملات تروریستی سازماندهی شده به همسایه شیعه خود چه خواهد بود.

 

حمایت جمهوری اسلامی از مردم مظلوم عراق و حضور مستشاری ایران در عراق برای سازماندهی نیروهای مردمی و ارتش این کشور علاوه بر جلب توجه رسانه های حامی تروریست هاف سیاه نمایی و تحلیل های جهت دار را در این خصوص به همراه داشته است.

 

در همین زمینه وب سایت شبکه خبری "بی بی سی" (BBC) در گزارشی با عنوان "بازی سیاسی و برنامه ایران در عراق چیست؟" به تحولات اخیر و افزایش نفوذ روزافزون ایران در عراق پرداخته است.

 

 

وب سایت انگلیسی بی بی سی، در بخش هایی از این نوشتار با سیاه نمایی در باره رابطه ایران و آیت الله سیستانی می نویسد:«در شهر نجف عراق، در سالگرد فوت آیت الله خمینی، پوسترهای زیادی از وی بر روی دیوارهای شهر دیده می شد و در مراسم ختم شبه نظامیان شیعه نیز تصاویر زیادی از رهبر عالی ایران آیت الله خامنه ای دیده می شود که مردم بر روی دست ها خود حمل می کنند.»

 

 

 

 

بی بی سی تاکید می کند که «حال و هوای امروز عراق کاملا بیانگر نفوذ روزافزون ایران در عراق است» و می افزاید: «از روزی که ایران برای مبارزه با گروه داعش، اعلام آمادگی کرد، روز به روز بر نفوذ ایران در این کشور اضافه شد.»

 

 

این پایگاه خبری با اشاره به وقایع مهم این سال ها در عراق می افزاید: «تسخیر دومین شهر مهم عراق یعنی موصل توسط داعش در سال گذشته، شوک بزرگی برای رهبران ایران و بسیاری از عراقی ها بود. اتحاد بین ایران و عراق و حاکمیت شیعه در این کشور، رفته رفته می تواند به طور کل جایگزین رژیم تندروی سنی در عراق شود. مخصوصا زمانی که عراق برای ایران یک متحد شیعه است و مقدس ترین شهرهای شیعیان نیز در این کشور قرار دارد.»

 

بی بی سی در ادامه می نویسد: «خبرها از ایران حکایت از این دارد که فرمانده سپاه قدس ایران "قاسم سلیمانی" در چند روز اخیر به بغداد آمده تا برای دفاع از پایتخت عراق، وارد عمل شود.

او با مذاکرات و اقداماتی که انجام داده و می دهد در تلاش است تا رهبران شیعه و روحانیون شیعه عراق را برای کنار گذاشتن اختلافات متقاعد کند تا برای از بین بردن داعش متحد شوند.

قاسم سلیمانی امیدوار است با حمایت های ایران، بتواند عراق را یکپارچه کند تا داعش را در عراق با شکست مواجه کند.»

 

 

بی بی سی در ادامه اضافه کرده است: «قاسم سلیمانی حتی از فتوای عالی ترین مقام مذهبی در عراق آیت الله سیستانی برای اتحاد در این زمینه کمک گرفته است. در این فتوا آمده است که مردم برای مبارزه با داعش در جنگ شرکت کنند و این فتوا باعث شد تا در عراق دهها هزار نفر از مردم به طور داوطلبانه به مقابله با داعش بروند. ژنرال ایرانی نیز این اطمینان را داده است تا به این شبه نظامیان کمک برساند.»

 

 

 

 

وب سایت بنگاه خبرپراکنی انگلیس با تاکید نقش موثر ایران در نبرد با داعش می نویسد: «ایران حتی علاوه بر کمک به ارتش عراق، به جنگجویان کرد نیز کمک نظامی کرده است؛ این در حالی است که مقامات کرد و عرب در عراق با صراحت بیان کرده اند که در این زمان حساس، کمک های آمریکا برای مبارزه با داعش با نوسان همراه بوده و حتی برخی از برنامه های آمریکا به ضرر ما تمام شده است.

 

ایران همچنین مقامات دولتی عراق را تشویق کرده تا تجهیزات نظامی و سخت افزارها را نیز در اختیار شبه نظامیان قرار دهند. بعد از این درخواست بود که سریعا تانک های ارتش عراق توسط شبه نظامیان شیعه هدایت شد و حتی روی آنها پرچم های سبزی به همراه عکس آیت الله خمینی دیده می شود.

 

در این بین آمریکا و متحدانش نیز با تشکیل ائتلافی به دنبال انجام حملات هوایی علیه داعش بوده اند و ایران شامل ائتلاف آنها نشد و این امتیاز دیگری به ایران برای مانور علیه داعش است، حتی گفته شد که در مواقعی هواپیماهای ایران به داعش نیز حمله کرده اند.»

 

 

بی بی سی مدعی می شود که «ایران با حمایت از روحانیون شیعه در عراق به دنبال تاسیس جبهه ای از شبه نظامیان نزدیک به خود در عراق است تا نفوذ خود را در این کشور افزایش دهد» و اضافه می کند: «در طول یک سال گذشته، دهها گروه شبه نظامی طرفدار ایران در عراق تشکیل شده اند و به مبارزه با داعش پرداخته اند و همچنان گروه های دیگر نیز در حال تشکیل هستند.»

 

 

 

 

بر اساس این گزارش، "هادی عامری" یکی از فرمانده هان عراقی می گوید «سه عامل باعث نجات و اتحاد عراق شده است، فتوای آیت الله سیستانی، پاسخ مردم به فتوای مرجعیت و شتاب ایران برای کمک به عراق.

 

اکنون گفته می شود شیعیان در بازپس گیری الرمادی تا حد زیادی موفق بوده اند.آمریکایی ها نیز که تاکنون به موثر نبودن حملات ارتش عراق برای شکست داعش اذعان داشتند، اکنون پذیرفته اند که نقش شبه نظامیان و گروه های مردمی عراق بسیار بیشتر و پیش روی های آنها موفقیت آمیز بوده است.

 

در جنوب عراق نیز شبه نظامیان عراق کمک کرده اند تا نفوذ ایران در شهرهای مذهبی کربلا و نجف افزایش یابد.»

 

 

بی بی سی در ادامه با ادعای اینکه "برخلاف آیت الله های ایران، مرجع عالی عراق، آیت الله سیستانی بر نقش روحانیون در سیاست باوری ندارد" در راستای سیاست انگلیسی حکومت سلطنتی می افزاید: «اما برخی ازسازمان های خیریه که توسط ایران سازماندهی شده و با گروه های شبه نظامی مردمی عراق در ارتباط هستند با حمایت علنی از نظرات آیت الله خامنه ای و کمک به این گروه ها، حاکمیت آیت الله سیستانی (بر گروه های مذهبی) را به چالش کشیده اند.»

 

 

این پایگاه خبری در پایان می نویسد: «نشانه ها حاکی از این است که ایران بیش از پیش در حال ورود به جبهه نبرد با داعش است. ایران اکنون به شبه نظامیان در عراق کمک می رساند، در حالی که تحت تحریم های بین المللی قرار دارد. فرماندهان ایرانی نیز تاکید کرده اند که اگر آنها در جنگ عراق و سوریه دخالت نکنند، این جنگ وارد ایران خواهد شد.»

 

 

 

 

501

 

  • ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق

    www.jamnews.ir/detail/News/493063
  • ۲ روز پیش - ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق. مقامات کرد و عرب در عراق با صراحت بیان کرده اند که در این زمان حساس، کمک های آمریکا ...

  • تصاویر برای ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراقگزارش تصاویر
    • نتیجه تصویری برای ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق
    • نتیجه تصویری برای ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق
      1 روز پیش
    • نتیجه تصویری برای ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق
      1 روز پیش
    • نتیجه تصویری برای ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق
      13 ساعت قبل
    • نتیجه تصویری برای ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق
      2 روز پیش
    تصاویر بیشتر برای ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق

  • ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق

    chaparak.ir/detail/News/4860264
  • ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق.
  • ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق ...

    www.parto24.irمنبع:zamannews.ir
  • ارسال شده توسط: زمان در منبع:zamannews.ir خرداد ۲۶, ۱۳۹۴ دیدگاه‌ها برای ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق بسته هستند. مقامات کرد و عرب در ...
  • ژنرال سلیمانی، فتوای آیت الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق ...

    web.zamzar.ir/.../276461_ژنرال-سلیمانی-فتوای-آیت-الله-سیستانی-و-...
  • مقامات کرد و عرب در عراق با صراحت بیان کرده ا. ... سیاسی | ژنرال سلیمانی، فتوای آیت الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق. سیاست 0. (ژنرال سلیمانی، فتوای آیت الله ...
  • ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق

    www.khabarjoo24.ir/19152198-ژنرال%20سلیمانی،%20فتوای%20آیت‌ا...
  • ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق. صفحه نخست درباره ما آخرین اخبار ارتباط با ما RSS خبر گزاری ها. چهار شنبه 1394/3/27 | Wed - Jun - 17 ...
  • سیستانی - جام جم آنلاین

    www.jamejamonline.ir/search?type=keyword&q=سیستانی
  • رییس جمهور عراق از آیت الله سیستانی و سردار سلیمانی می گوید ... الله سیستانی در متوقف کردن گسترش نفوذ داعش گفت : سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران نیز در این عرصه نقش بسیار ... با فتواهای آیت‌الله سیستانی چهره واقعی اسلام را شناختیم.
  • نقش بارز آیت الله سیستانی و سلیمانی در توقف داعش

    www.khabaronline.ir/detail/396735/World/middle-east
  • ۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رئیس جمهور عراق ضمن تمجید از نقش مهم آیت الله سیستانی در متوقف کردن گسترش نفوذ داعش گفت : سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران نیز در این ... از پایگاه المساله ، معصوم افزود: آیت الله سید علی سیستانی، با صدور فتوای جهاد ...
  • فرقه ها » سردار سلیمانی

    fergheha.ir/tag/سردار-سلیمانی/feed/
  • شربل افزود: از تانگو (هماهنگی) آمریکایی-ایرانی در عراق که بگذریم، بنده در دیدارها و ... شربل در ادامه نام آیت‌الله سیستانی، مسعود بارزانی، سردار قاسم سلیمانی و آمریکا را ... که آمریکا زمانی به عراق کمک کرد که به لطف فتوای آیت‌الله سیستانی پیشروی ... از آن فرصت نفوذ خود را در عراق گسترش دهند و بر دستاوردهای خود دائماً بیفزایند.
  • نفوذ سردار سلیمانی در صف داعش | جستجو | |دانلودآهنگ جدید

    makhzanblog.ir/list/نفوذ+سردار+سلیمانی+در+صف+داعش.html
  • الحیات: آیت‌الله سیستانی و ژنرال سليماني، داعش را از «پیروزی‌ بزرگ» محروم ... بزرگ در عراق نقش داشتند که دو عامل اصلی آن آیت‌الله سیستانی و فرمانده سپاه قدس ایران "سردار .... بدون سردار «سلیمانی» و فتوای آیت‌الله «سیستانی»، بغداد سقوط می‌کرد.
  • بدون سردارسلیمانی وآیت‌الله سیستانی بغداد سقوط می‌کرد

    snn.ir/detail/News/389184/179
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... فتوای جهاد مرجعیت عالی شیعیان و حمایت‌های ایران از دولت عراق نبود، بغداد به دست داعش سقوط می‌کرد. ... به نوشته پایگاه خبری عراقی «المدی پرس»، وی ضمن متهم کردن ترکیه و ... به نام «قاسم سلیمانی» و به همراه وی چندین فرمانده نظامی ایرانی و لبنانی نیز حضور داشتند. ... ژنرال سلیمانی کابوس سیاستمداران آمریکایی.
  • نظر نمایندگان محترم است/ باشم و نباشم، تکلیفم را انجام می ...

    khabar5.com/News/272882/b
  • ۱۹ ساعت پیش - علی اصغر فانی | فرهنگیان | نمایندگان | آموزش و پرورش | استیضاح |. خبرهای داغ. ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق.
  • دیلی بیست: توافق ایران و آمریکا بر سر «داعش» - شهرخبر

    www.shahrekhabar.com/political/1403057220835449
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق ... در حالی ایران در بحران عراق فعال است؛ اما اوباما تاکنون مانند ایران عمل‌ نکرده است و ...
  • انتقام نیوزویک از سردار سلیمانی/ تلاش برای ترساندن اعراب ...

    www.irinn.ir/.../انتقام-نیوزویک-از-سردار-سلیمانی-تلاش-برای-ترساند...
  • ۷ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پس از سقوط موصل در ماه ژوئیه، آیت الله العظمی علی سیستانی با صدور یک فرمان مذهبی ... شیخ رعد می گوید که در روز های اولیه پس از صدور فتوای سیستانی، حتی مردانی که ... و این یک دلیل دیگر برای افزایش نفوذ ایران در عراق است.
  • ایا سردار سلیمانی به کاخ سفید نفوذ کرده است - دنیای اینترنت

    boxiaozui.com/.../ایا+سردار+سلیمانی+به+کاخ+سفید+نفوذ+کرده+است....
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بدون سردار «سلیمانی» و فتوای آیت‌الله «سیستانی»، بغداد سقوط می‌کرد ... فتوای جهاد مرجعیت عالی شیعیان و حمایت‌های ایران از دولت عراق نبود، بغداد ...
  • معصوم: آیت‌الله سیستانی و سردار سلیمانی نقشی اثرگذار در ...

    www.nayabnews.com/.../معصوم-آیت‌الله-سیستانی-و-سردار-سلیمانی-نقش...
    ۲ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فواد معصوم، رئیس جمهور عراق گفت: آیت الله سیدعلی سیستانی همان کسی است که با صدور فتوای جهاد از نفوذ داعش به بغداد جلوگیری کرد؛ فتوایی که نقش ... است تاکید نمود قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران نیز در ...
  • تاکید آیت الله العظمی سیستانی بر افزایش تعاملات نفتی ...

    kulbe.ir/.../تاکید+آیت+الله+العظمی+سیستانی+بر+افزایش+تعاملات+ن...
  • الحیات: آيت‌الله سيستاني و ژنرال سلیمانی، داعش را از «پیروزی‌ بزرگ» محروم ... بدون سردار «سلیمانی» و فتوای آیت‌الله «سیستانی»، بغداد سقوط می‌کرد ..... در همایش «هویت ايرانی»در مورد عراق گفت: «در حال حاضر عراق نه فقط حوزه تمدنی نفوذ ماست بلکه ...
  • واشنگتن پست: آمریکا دارد عراق را به ایران و قاسم سلیمانی می ...

    www.seratnews.ir/.../واشنگتن-پست-آمریکا-دارد-عراق-را-به-ایران-و-قاسم...
  • ۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آن‌ها همچنین نفوذ پیشین ایران در عراق را به شیوه‌هایی ایمن می‌سازند که بازگشت از آن دشوار خواهد بود. ... می‌کنند که مجوز مبارزه آن‌ها توسط دولت و همچنین فتوای آیت‌الله سیستانی صادر شده است.» ... توصیف ژنرال آمریکایی از سردار سلیمانی.
  • متن کامل مقاله نیوزویک درباره سردار قاسم سلیمانی - بصیرت

    www.basirat.ir/.../متن-کامل-مقاله-نیوزویک-درباره-سردار-قاسم-سلیمانی/
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برای درک حضور شبه نظامیان شیعه در عراق امروز و نفوذ فزاینده ایران ... این قیام شبه نظامیان شیعه به فتوای قوی آیت الله العظمی علی سیستانی در پی ...
  • سفر قاسم سلیمانی به دمشق و ادعای زخمی شدن سردار - پارسیک

    news.parseek.com/Url/?id=10240358
  • ۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق · شرط آمریکا .... سردار سلیمانی و آیت الله سیستانی داعش را متوقف کردند. نمایش نظرات.
  • نقش بارز آیت الله سیستانی و سلیمانی در توقف داعش شب ...

    khabarche.ir/.../نقش-بارز-آیت-الله-سیستانی-و-سلیمانی-در-توقف-داع...
  • ۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یکی از اعضای دفتر آیت‌الله سیستانی، با اشاره به قدرت نفوذ کلام ... خبرگزاری تسنیم: رئیس جمهور عراق نقش آیت الله علی سیستانی و سردار قاسم سلیمانی در جلوگیری از ... لاریجانی:ظرفیت نیروی متخصص ایران در حوزه سلامت بسیار بالاست ... المساله ، معصوم افزود: آیت الله سید علی سیستانی، با صدور فتوای جهاد ...
  • نخست‌وزیر عراق: ایران و آمریکا به سوی توافق پیش ... - فارس

    www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931030000143
  • ۳۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به طوری که حتی فرماندهان نظامی ما در جنوب عراق که داعش به آن نفوذ نکرده ... کمک آمریکا با تأخیر چند ماهه انجام شد/ فتوای آیت‌الله سیستانی عامل مهم در توقف داعش بود ... در خبرها آمد که ژنرال قاسم سلیمانی در درگیری‌های سامراء مجروح شد؟
  • تقدیر رئیس جمهور عراق از آیت الله سیستانی و سردار سلیمانی

    www.khabar.pichak.net/.../تقدیر_رئیس_جمهور_عراق_از_آیت_الله_سی...
  • ۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تقدیر رئیس جمهور عراق از آیت الله سیستانی و سردار سلیمانی ... آیت الله سیستانی مرجع دینی عالیقدر این کشور در متوقف کردن گسترش نفوذ ... به گفته رئیس جمهور عراق، آیت الله سید علی سیستانی، کسی است که توانست با صدور فتوای جهاد ... فواد معصوم افزود: ایران بلافاصله سلاح در اختیار ارتش عراق و نیروهای ...
  • مراسم باشکوه در تهران/ ژنرال سلیمانی یادگار آن سال‌هاست ...

    khabarpich.ir/.../مراسم-باشکوه-در-تهران-ژنرال-سلیمانی-یادگار-آن-سال‌ها...
  • ۱ روز پیش - اجساد این رزمندگان در ماه مه در عراق و در گور دسته جمعی کشف شده و روز سه‌شنبه با ... ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق.
  • دایره نفوذ سلیمانی شامل تمام مناطق می‌شود/ التماس آمریکایی‌ها ...

    qasemsoleimani.ir/article/397.html
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در ادامه این گزارش آمده است که سردار سلیمانی در عراق به مانند شبحی بود که ... اما قضیه به این سادگی نبود، هدف ایران اخراج کردن آمریکایی‌ها از عراق بود، بدون ... و حفظ شهر بغداد بود، در این میان فتوای جهاد آیت الله سیستانی نقش اساسی را ...
  • امام خمینی 26 سال پس از وفات، شبکه های اجتماعی را قبضه کرد ...

    khabar.parsijoo.ir/showNewsPost.pj?type=firstpage&npid...
  • ۱ روز پیش - ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق · نمایندگان آمریکا، ... با حمله آمریکا به عراق، ایران به خاورمیانه مسلط شد · ویدئو/ اشتباه ...
  • عربستان در باتلاق یمن/ نقش سردار قاسم سلیمانی در منطقه و ...

    daliranetangestan.com › جدیدترین اخبار
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گفت: کمک‌های ایران در حوزه‌های برق‌دهی و مشاوره نظامی و زمینه‌های دیگر باعث ... این کارشناس مسائل عراق با تأکید بر اینکه فتوای آیت‌الله سیستانی باعث ... در ادامه افزود: حتی اقدامات عملی‌ای دولت عراق برای جلوگیری از نفوذ تروریست‌ها ...
  • titreno.ir | تیترنو - واشنگتن پست: برنامه موشکی ایران و ...

    titreno.ir/fa/jamnews/.../واشنگتن-پست-برنامه-موشکی-ایران-و-ناتوانی-...
  • ۲۲ ساعت پیش - ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق · عکس/ احمدی نژاد در مراسم تشییع شهدای غواص · برگ برنده هراسناک/ بُرد پاسخ ایران به ...
  • فست نیوز - فوری خبر | جام نیوز | ایستادگی عراق در مقابل ...

    fastnews.ir/news/5464722
  • ۱۳ ساعت پیش - ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق · شرط آمریکا برای ... ایستادگی عراق در مقابل تروریست‌ها، تأمین کننده امنیت منطقه است.
  • "رزمنده جادویی" در مقابله با داعش که بود؟ - خبرگزاری نسیم

    www.nasimonline.ir/detail/News/983334/173
  • ۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مقامات عراقی می‌گویند که مهندس دست راست قاسم سلیمانی است و از سوی ... نظامی پس از فتوای جهاد آیت الله سیستانی برای دفاع از عراق به دنبال تصرف شهر ... یکی از گروه‌های شیعی که نفوذ ایران در عراق را به خوبی نشان می‌دهد، سرایا الخراسانی است. این گروه در سال ۲۰۱۳ در پاسخ به فتوای نبرد آیت‌الله خامنه‌ای در قبال داعش ...
  • ایا سردار سلیمانی به کاخ سفید نفوذ کرده است | جستجو ...

    berasad.ir/list/ایا+سردار+سلیمانی+به+کاخ+سفید+نفوذ+کرده+است.html
  • بدون سردار «سلیمانی» و فتوای آیت‌الله «سیستانی»، بغداد سقوط می‌کرد ... عراق گفت اگر فتوای جهاد مرجعیت عالی شیعیان و حمایت‌های ایران از دولت عراق نبود، بغداد به ...
  • ایستادگی عراق در مقابل تروریست‌ها، تأمین کننده امنیت منطقه ...

    akhbarjoo.com/.../ایستادگی-عراق-در-مقابل-تروریست‌ها-تأمین-کننده-ام...
  • ۱۰ ساعت پیش - ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق · شرط آمریکا برای امضا توافقنامه‌ با ایران. پربیننده جام. آر اس اس ادامه. سفر مجردی همسر و ...
  • بدون سردار «سلیمانی» و فتوای آیت‌الله «سیستانی»، بغداد ...

    www.meraatnews.com/.../بدون-سردار-«سلیمانی»-و-فتوای-آیت‌اللهسی...
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بدون سردار «سلیمانی» و فتوای آیت‌الله «سیستانی»، بغداد سقوط می‌کرد ... فتوای جهاد مرجعیت عالی شیعیان و حمایت‌های ایران از دولت عراق نبود، بغداد ...
  • ویدیو/ هجوم وحشیانه طائفه «دو‌جنسه‌ها» به پلیس و رهگذران ...

    honarkhan.com/.../ویدیو-هجوم-وحشیانه-طائفه-دو‌جنسه‌ها-به-پلیس-و-رهگذ...
  • ۱ روز پیش - ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق تشییع 270 شقایق سوخته/ مردم در آغوش «شهدای دست‌بسته» نمایندگان آمریکا، توافق ...
  • اجتماعی - جان کری: هر توافقی را با ایران امضاء نخواهم کرد

    jazzservices.net/.../جان_کری_هر_توافقی_را_با_ایران_امضا_نخواهم_کرد
  • ۱ روز پیش - وزیر خارجه آمریکا گفته است مذاکرات تعیین کننده ای با ایرانی ها داریم ولی واشنگتن ... ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق.
  • فتوای «جهاد کفایی» آیت‌الله سیستانی عراق را نجات داد

    www.afkarnews.ir/vdcg7x9tyak9xt4.rpra.html
  • ۶ روز پیش - چرا سردار سلیمانی به ایران بازگشته بود؟ ... فتوای «جهاد کفایی» آیت‌الله سیستانی عراق را نجات داد ... وی ادامه داد: این فتوا از نفوذ داعش در نقاط مختلف عراق جلوگیری کرده و مردم را به مقابله با این گروه تروریستی برانگیخت.
  • جام پلاس :: JamPlus - جام پلاس

    jamplus.ir/
  • ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق گزارش رسانه دولتی انگلیس؛ ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق. مقامات کرد و ...
  • داعش به دنبال تسخیر میدان آزادی تهران + نقشه - وب سایت

    daeshkhabar-rzb.soundfunny.org/page-1194573.html
  • ۲۸ دقیقه پیش - باید گفت اولاً امروز فاصله داعش از مرزهای ایران بین 80 تا 200 .... ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق www.zamannews.ir/.
  • خبر زخمی شدن سردار سلیمانی در سامرا صحت ندارد

    www.dana.ir/News/219129.html
  • ۳۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نخست‌وزیر عراق با بیان اینکه ایران و آمریکا به سوی توافق پیش می‌روند ... به طوری که حتی فرماندهان نظامی ما در جنوب عراق که داعش به آن نفوذ ... کمک آمریکا با تأخیر چند ماهه انجام شد/ فتوای آیت‌الله سیستانی عامل مهم در توقف داعش بود.
  • داعش به دنبال تسخیر میدان آزادی تهران + نقشه - صفحه اصلی

    daeshkhabar-rzb.t30.ir/page-593485.html
  • آن‌ها از سال گذشته که 5 استان عراق را اشغال کردند تلاش می‌کنند تا به مرزهای ایران .... ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق www.zamannews.ir/.
  • دیدار های اشتون با مقامات ایرانی + عکس - وصل نیوز

    vaslnews.ir/detail/14547
  • ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق. VaslNews لغو تحریم‌های اقتصادی از روز ... دیدار های اشتون با مقامات ایرانی + عکس. چاپ. ۱۹ اسفند ۱۳۹۲.
  • عکس/ تصادف دیگری از لوکس ها در تهران! | خبرخوان ساعت صفر

    saatsefr.com/fa/news/305091/عکس-تصادف-دیگری-از-لوکس-ها-در-تهران/
  • ۱ روز پیش - ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق · نمایندگان آمریکا، .... لینکدونی. خرس‌کشی دسته‌جمعی و وحشیانه در ایران + فیلم (18+).
  • جام نیوز JamNews عكس / سورپرایز - سلامت و بهداشت - جاسپت

    salamat.justpet.ir/p/eaa50e392ad8db9be0dfd4fce3e6960d08
  • ... کردند سفر مجردی همسر و دختران اوباما به اروپا +تصاویر آخرین اخبار جام ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق خاصیت شربت خرما در مبارزه با ...
  • او در حال له کردن داعش است - دیپلماسی ایرانی

    www.irdiplomacy.ir/fa/page/.../او+در+حال+له+کردن+داعش+است.html
  • روایت نیوزویک از نقش سردار سلیمانی در عراق ... پس از سقوط موصل در ماه جولای، آیت الله سیستانی فتوایی صادر کرد و از عراقی ها خواست برای دفاع از کشورشان اقدام ...
  • اخبار-نقش بارز آیت الله سیستانی و سلیمانی در توقف داعش

    parguon.ir/.../نقش-بارز-آیت-الله-سیستانی-و-سلیمانی-در-توقف-داعش
  • ۴ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رئیس جمهور عراق ضمن تمجید از نقش مهم آیت الله سیستانی در متوقف کردن گسترش نفوذ داعش گفت : سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران نیز در این ... از پایگاه المساله ، معصوم افزود: آیت الله سید علی سیستانی، با صدور فتوای جهاد ...
  • متن کامل مقاله نيوزويک درباره سردار قاسم سليماني

    www.khorasannews.com/PrintOnlineNews.aspx?id=1197672
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - براي درک حضور شبه نظاميان شيعه در عراق امروز و نفوذ فزاينده ايران ... اين قيام شبه نظاميان شيعه به فتواي قوي آيت الله العظمي علي سيستاني در پي ...
  • پیکر یکی از دو “خبرنگار ایرانی” پیدا شد

    www.shahrahnews.ir/اخبار-ورزشی/326539
  • ۶ ساعت پیش - ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق ... پیکر حسین جوادی، یکی از دو خبرنگار ایرانی که در سانحه هواپیمای آلمانی جان خود را از ...
  • دریای خزر مردی 67 ساله را به کام مرگ فرو برد | شهرخبرها ...

    www.shahrekhabarha.com/.../دریای-خزر-مردی-67-ساله-را-به-کام-مرگ-فر...
  • ۸ ساعت پیش - برگ برنده هراسناک/ بُرد پاسخ ایران به حمله نظامی +نقشه · ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق · راز پیشروی های «ابوبکر ...
  • زلزله ۳ ریشتری صالح آباد را لرزاند - شهرخبرها

    www.shahrekhabarha.com/2015/.../زلزله-3-ریشتری-صالح-آباد-را-لرزا...
  • ۸ ساعت پیش - برگ برنده هراسناک/ بُرد پاسخ ایران به حمله نظامی +نقشه · ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق · راز پیشروی های «ابوبکر ...
  • تقدیر رئیس جمهور عراق از آیت الله سیستانی و سردار ...

    hadianalborz.ir/1393/11/.../تقدیر-رئیس-جمهور-عراق-از-آیت-الله-سیستا...
  • ۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... آیت الله سیستانی مرجع دینی عالیقدر این کشور در متوقف کردن گسترش نفوذ داعش تاکید کرد. به گفته رئیس جمهور عراق، آیت الله سید علی سیستانی، کسی است که ... زیرا این فتوا نقش مهمی را در بسیج داوطلبان عراقی به حمل سلاح و مبارزه با ... را برای ایران ایجاد کنیم اما می خواهیم با این کشور توافق داشته باشیم.
  • جام نیوز - اخبار رسانه های برون مرزی - جام حذفی فوتبال ایران

    www.hazfi-cup.com/news?id=2445238&title=بالاخره...حضور...
  • ۱ روز پیش - عكس / تمرین كشنده ستاره بسكتبال ایران در كنار بازیكنان NBA ... ژنرال سلیمانی، فتوای آیت‌الله سیستانی و نفوذ ایران در عراق تشییع 270 شقایق ...
  • تقدیر رئیس جمهور عراق از آیت الله سیستانی و سردار سلیمانی

    instanews.ir/تقدیر-رئیس-جمهور-عراق-از-آیت-الله-سیستا/
    ۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... آیت الله سیستانی مرجع دینی عالیقدر این کشور در متوقف کردن گسترش نفوذ داعش تاکید کرد. به گفته رئیس جمهور عراق، آیت الله سید علی سیستانی، کسی است که ... زیرا این فتوا نقش مهمی را در بسیج داوطلبان عراقی به حمل سلاح و مبارزه با ... فواد معصوم افزود: ایران بلافاصله سلاح در اختیار ارتش عراق و نیروهای ...
  • نقش بارز آیت الله سیستانی و سردار قاسم سلیمانی در توقف ...

    lofty.ir/.../نقش-بارز-آیت-الله-سیستانی-و-سردار-قاسم-سلیمانی-در-توق...
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مطلب دونی - رئیس جمهور عراق ضمن تمجید از نقش مهم آیت الله سیستانی در متوقف کردن گسترش نفوذ داعش گفت : سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران نیز در ... المساله ، معصوم افزود: آیت الله سید علی سیستانی، با صدور فتوای جهاد ...
  • خبر زخمی شدن سردار سلیمانی در سامرا صحت ندارد | آوای شمال

    avayeshomal.ir/?p=5345&print=1
    نخست‌وزیر عراق در گفت‌وگو با روزنامه الحیات، چاپ لندن، فاش کرد که از ایران و ... به طوری که حتی فرماندهان نظامی ما در جنوب عراق که داعش به آن نفوذ نکرده بود، از ... کمک آمریکا با تأخیر چند ماهه انجام شد/ فتوای آیت‌الله سیستانی عامل مهم در توقف داعش بود.
  • العامری: بدون سردار سلیمانی و آیت‌الله سیستانی بغداد سقوط ...

    whatnews.ir/العامری-بدون-سردار-سلیمانی-و-آیت‌الل/اخبار.../42729/
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - العامری: بدون سردار سلیمانی و آیت‌الله سیستانی بغداد سقوط می‌کرد ... فتوای جهاد مرجعیت عالی شیعیان و حمایت‌های ایران از دولت عراق نبود، بغداد به دست ... از تارنماهای تاسیسات دولتی آمریکا نفوذ کرده‌اند، روز سه شنبه با نفوذ به شبکه ...
  • حمله به شمال عراق (۲۰۱۴) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    fa.wikipedia.org/wiki/حمله_به_شمال_عراق_(۲۰۱۴)
  • در ۱۹ ژوئن افراد داعش توانستند به انبار مهمات در منطقه «المثنی» در ۷۰ کیلومتری شمال بغداد نفوذ کنند. ..... آیت‌الله سیستانی، مرجع تقلید شیعه، از شیعیان خواسته تا «سلاح بردارند و با پیکارجویان .... ژنرال قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران، عملیات دفاع از بغداد پایتخت عراق را در مقابل ... فتوای آیت‌اله مکارم شیرازی[ویرایش].
  • سیستانی و سلیمانی؛ دو ایرانی در عراق - شرق پارسی، پنجره ...

    www.sharqparsi.com/2014/06/article18614
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فتوای سیستانی و موجی که او در میان مناطق شیعی عراقی به راه انداخت هم برای ... دیدگاهی که با دیدگاه های آیت الله خمینی و پیروان او در ایران در تضاد است. علی رغم نفوذ گسترده ای که سیستانی در میان شیعیان عراق دارد او هرگز در میان ...
  • تاکید آیت الله العظمی سیستانی بر افزایش تعاملات ... - پن پن

    panpan.ir/.../تاکید+آیت+الله+العظمی+سیستانی+بر+افزایش+تعاملات+...
  • ۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آیت‌الله سیستانی /قدردانی از ایران به دلیل حمایت از عراق ... بدون سردار «سلیمانی» و فتوای آیت‌الله «سیستانی»، بغداد سقوط می‌کرد ..... که زمانی مورد تهاجم عراق قرار گرفته بود، امروز از بیشترین نفوذ در این کشور برخوردار است.
  • مقاومت اسلامیپن پن

    moqawema.panpan.ir/
    انصار الله از 1994 با مخالفت با طرح های دلالان فتوای اخوان المسلمینی و تبدیل .... جهاد مغنيه، آخرينبار در ايران در کنار سردار سرلشکر حاج قاسم سليماني مشاهده شد و‎‎ ...... در عراق بودیم که نشان دهنده به حاشیه رانده شدن تاثیرو نفوذ امریکائیها در عراق است. ..... حضرت آیت الله العظمی سیستانی در پیامی به مجاهدان عراقی، در توصیه هایی به ...
  • تاکید آیت الله العظمی سیستانی بر افزایش تعاملات نفتی ...

    acvo.biz/.../تاکید+آیت+الله+العظمی+سیستانی+بر+افزایش+تعاملات+نف...
    در این دیدار معاون اول رییس جمهور، ضمن ارائه گزارشی از روابط دوجانبه ايران و عراق گفت: در ... بدون سردار «سلیمانی» و فتوای آیت‌الله «سیستانی»، بغداد سقوط می‌کرد ... الحیات: آيت‌الله سيستاني و ژنرال سلیمانی، داعش را از «پیروزی‌ بزرگ» محروم .... مورد تهاجم عراق قرار گرفته بود، امروز از بیشترین نفوذ در این کشور برخوردار است.
  • گزارش نیوزویک از نقش سردار سلیمانی در نبرد علیه داعش

    www.mryt.rzb.ir/post/1399
    ... نامه نیوزویک، پس از فتوای آیت‌الله سیستانی مبنی بر دفاع از عراق در برابر داعش بسیاری از مردم عراق… ... دانلود فایل تحلیل های مقام معظم رهبری از ایران هسته ای.
  • سردار سلیمانی درجمع داعش- ادب بلاگ

    alijabbari1346.adeb.biz/list/سردار+سلیمانی+درجمع+داعش.html
  • الحیات: آیت‌الله سیستانی و ژنرال سليماني، داعش را از «پیروزی‌ بزرگ» محروم ... در عراق نقش داشتند که دو عامل اصلی آن آیت‌الله سیستانی و فرمانده سپاه قدس ایران "سردار حاج .... بدون سردار «سلیمانی» و فتوای آیت‌الله «سیستانی»، بغداد سقوط می‌کرد .... برای موضع‌گیری وجود ندارد · جو بایدن: نفوذ ایران در وزارت دفاع عراق باید متوقف شود ...
  • الحیات آیت الله سیستانی، بارزانی، سلیمانی اوباما راه را بر ...

    baido.ir/.../الحیات+آیت+الله+سیستانی،+بارزانی،+سلیمانی+اوباما+راه+ر...
  • نظر آیت‌الله سیستانی درباره حضور سردار سلیمانی در عراق. آيت الله ... ارتش و پیشمرگه، نفوذ میدانی ایران افزایش یافت به گونه ای که ژنرال قاسم سليماني، ستاره ... سقوط می‌کرد بدون سردار «سلیمانی» و فتوای آیت‌الله «سیستانی»، بغداد سقوط می‌کرد.
  • دنبال کردن راهبرد ضد ایرانی در عراق توسط «اندیشکده واشنگتن

    sharghpolicy.com › دسته‌بندی نشده
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... در ژوئن 2014 در پی فتوای جهاد “آیت‌الله علی سیستانی“ در عراق تشکیل و بعدا ... اما جلوتر به این اشاره می‌کند که آیت‌الله سیستانی این گروه را یک گروه ... “احمد علی“ اعتقاد دارد که نفوذ ایران در عراق که در واقع از سال 1981 با ... هیبریدی ایران و سورپرایز «ژنرال سلیمانی» برای جهانژوئن 11, 2015در «دسته‌بندی نشده».
  • سردار قاسم سلیمانی در عراق | جستجو | هستی بلاگ | آرشیو ...

    www.hastiblog.ir/list/سردار+قاسم+سلیمانی+در+عراق.html
  • تا این لحظه روشن ترین نشانه از قدرت ایران در عراق ژنرال قاسم سليماني است. وی فرمانده نیروی .... بدون سردار «سلیمانی» و فتوای آیت‌الله «سیستانی»، بغداد سقوط می‌کرد ..... او این همه نفوذ را به این دلیل به دست آورده که به طور مستقیم با واحدهای حاضر در ...
  • نيويورك تايمز: نفوذ قاسم سليماني در عراق براي امريكا ...

    www.rajanews.com/news/122685
    ۱۴ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ... هادی العامری: بدون سردار «سلیمانی» و فتوای آیت‌الله «سیستانی»، بغداد سقوط ... ژنرال پتریوس در نامه‌اي خطاب به «رابرت گيتس » در آوريل سال ۲۰۰۸ ضمن ... تعجب آور در اين هفته ميزان نفوذ ايران در پيچيدگی های سياست عراق بود.»
  • تاکید آیت الله العظمی سیستانی بر افزایش تعاملات ... - خانه

    servicebox.ir/.../تاکید+آیت+الله+العظمی+سیستانی+بر+افزایش+تعاملا...
  • جهانگیری، همچنین از فتوای اخیر حضرت آيت الله سيستاني در زمینه مقابله با گروه ... اگر حمایت‌های آیت‌الله سیستانی، سردار سلیمانی و ایران نبود، بغداد سقوط می‌کرد ..... قرار داشت، بهترین نشانه برای توضیح میزان نفوذ جمهوری اسلامی ايران در عراق است.
  • خشم آمریکا از ژنرال - سید علی خامنه ای

    soofreh.loxblog.com/tag/قاسم%20سلیمانی/profile.php
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حضور قاسم سلیمانی در خط مقدم جبهه مبارزه با داعش در تکریت، موید نفوذ ایران بر ... سلیمانی هدایت عملیات جبهه شرقی را از روستایی در ۵۵ کیلومتری تکریت برعهده دارد. ... آمریکایی‌ها که در سال ۲۰۱۲ با اردنگی ایران از عراق اخراج شدند، اما ساختن ... مرجعیت شیعه را می‌دانستند، ابتدا فتوای آیت‌الله سیستانی مبنی بر جهاد ...
  • فرمانده کارآمد همیشه در سایه - روزنامه شرق

    sharghdaily.ir/News/49308/فرمانده-کارآمد-همیشه-در-سایه-
  • «شیخ رعد» می‌گوید که در روز‌های اولیه پس از صدور فتوای سیستانی، حتی مردانی که ... برای درک علت به‌وجودآمدن شبه‌نظامیان شیعه در عراق و افزایش نفوذ ایران، باید سری به ... بخشی از این تجدیدحیات شبه‌نظامیان شیعه با صدور فرمان آیت‌الله سیستانی، ... ژنرال قاسم سلیمانی چهره‌ای در سایه است اما در ماه «سپتامبر» گذشته؛ اجازه داده شد ...
  • عراق تبدیل به دژ ایران شده است! - انقلاب اسلامی - انقلاب اسلامی

    https://www.enghelabe-eslami.com/.../13701-2015-03-17-14-26-38.html
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اگرچه نفوذ ایرانی ها در عراق از سال 2003 و پس از تهاجم ایالات متحده آغاز شد، اما زمانی ... این مقامات شامل ژنرال قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس می شود که در عملیات ... سوم: استفاده از فتوای آیت الله سیستانی مبنی بر بسیج علیه داعش، ...
  • اعلام حمایت آیت الله سیستانی از مشارکت سردار سلیمانی در ...

    highestvideo.com/.../اعلام+حمایت+آیت+الله+سیستانی+از+مشارکت+سردا...
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آيت الله سيستاني پس از انتشار اتصاویری از سردار سليماني در پایگاه های ..... الحیات نوشت ایران به صورت میدانی در عراق نفوذ کرد به گونه‌ای که قاسم ... که در پاسخ به فتوای آيت‌الله العظمی سيستاني مرجع عالیقدر شیعیان، داوطلب ...
  • در پی عملیات پیچیده مقاومت - حاج قاسم سلیمانی

    hajghasem.ir/feed/
  • وی با اشاره به اینکه ما به دنبال سودجویی در عراق نیستیم، بیان داشت: ایران هیچ گونه نیازی .... از چند سال پیش از آن، غربی‌ها جنگ روانی شدید خود را برای القای نفوذ و ...... فتوای جهاد آیت‌الله سیستانی در این تصمیم شما تاثیرگذار بود یا دلایل دیگری هم ...
  • عراق - مقاومت اسلامی

    moqawema.blogfa.com/tag/عراق
  • بنده یک سال قبل از فتوای آیت‌الله سیستانی تشخیص داده بودم که منطقه آبستن ..... ای این کشور خطرناکتر است و نفوذ ایران در لبنان و سوریه و عراق کاملا ملموس است. ...... یکی از هم‌رزمان دیرین ژنرال حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم حتی در میدان ...
  • امپراتوری‌دروغ » قاسم سلیمانی

    www.empireoflies.ir/tag/قاسم-سلیمانی/feed/
  • «جالب است که سلیمانی از واژه "شهید زنده" در مورد [آیت الله] خامنه ای استفاده کرده است؛ .... نیروهای ایرانی به ارتش و نیروهای مردمی عراق، به نفوذ ایران در عراق اعتراف کرد و ..... المالکی نخست وزیر وقت و فتوای آیت الله سیستانی مرجع تقلید شیعیان عراق، ...
  • حزب الله عراق عراقی‌ها، سوری‌ها لبنانی‌ها از ایران دست ... - وبلاگ ...

    weblog24.com/.../حزب-الله-عراق-عراقی‌ها،-سوری‌ها-و-لبنانی‌ها-از-ایران-دس...
  • عصر ايران\- صفحه گوگل پلاس حزب الله لبنان تصویری از سردار قاسم سلیمانی فرمانده ... تازه‌ترین فتوای آیت‌الله سیستانی درباره جهاد در عراقبین الملل خاورمیانه \- ایرنا ..... نیروهای ضد تروریستی توانسته اند در میان صفوف تروریست ها نفوذ کنند.
  • حزب الله عراق عراقی‌ها، سوری‌ها لبنانی‌ها از ایران دست ... - بهتینا

    behtina.com/.../حزب-الله-عراق-عراقی‌ها،-سوری‌ها-و-لبنانی‌ها-از-ایران-دست-...
  • عصر ايران- صفحه گوگل پلاس حزب الله لبنان تصویری از سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه را در ... تازه‌ترین فتوای آیت‌الله سیستانی درباره جهاد در عراق
  • چرا اندیشکده واشنگتن ایران را به «حزب‌الله سازی در عراق» ...

    www.jc313.ir/29833-چرا-اندیشکده-واشنگتن-ایران-را-به--حزب-الله-ساز...
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - "احمد علی" اعتقاد دارد که نفوذ ایران در عراق که در واقع از سال 1981 با ... بدون سردار «سلیمانی» و فتوای آیت‌الله «سیستانی»، بغداد سقوط می‌کرد ...
  • معاون علمی رئیس جمهور با نماینده آیت‌الله سیستانی دیدار کرد ...

    lfnews.ir/p2070_معاون+علمی+رئیس+جمهور+با+نماینده+آیت‌الله+سیستان...
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - الحیات آیت الله سیستانی و ژنرال سلیمانی داعش را از پیروزی بزرگ محروم ... دین در میدان های دشوار و پرخطر از نقاط برجسته زندگی او بود منش علمی نفوذ. ... ارزیابی دستیار سابق اوباما از چشم انداز مذاکرات هسته ای با ایران ... رئیس جمهور عراق در صدر هیئتی بلندپایه وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد و ... فتوای مقام معظم رهبری.
  • سنت تحریمی آمریکا ادامه دارد/رایزنی معاونان ایران و آمریکا در ...

    www.shabestan.ir/detail/News/433817
  • ۴ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رایزنی دوجانبه معاونان وزرای خارجه ایران و آمریکا امروز ساعت 10:30 بوقت .... رئیس جمهور عراق نقش آیت الله علی سیستانی و سردار قاسم سلیمانی در ... معصوم در گفت وگو با رورزنامه الحیات افزود: این آیت الله سیستانی بود که با صدور فتوای جهاد ... نفوذ ایران و ادامه جنگ برای جلوگیری از پیشروی نیروهای داعش در عراق و ...
  • مقاومت اسلامی-دانلود آهنگ جدید

    moqawema.6ma.ir/
    تصور نمی کنم ژنرال السیسی که یک ژنرال کارکشته است این اجازه را بدهد که ..... جهاد مغنيه، آخرينبار در ايران در کنار سردار سرلشکر حاج قاسم سليماني مشاهده شد و‎‎ .... از مقاله تحلیلی خود نوشته است که افزایش نفوذ و قدرت ایران در منطقه هم اکنون به شدت ...... هادی العامری:فتوای آیت الله سیستانی و اعتقاد به امام خامنه ای، بسیجیان عراق را در ...
  • رییس جمهور عراق از آیت الله سیستانی و سردار سلیمانی می ...

    https://plus.google.com/105991808362078631315/posts/hYFaKYewUkn
  • ۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رئیس جمهور عراق ضمن تمجید از نقش مهم آیت الله سیستانی در متوقف کردن گسترش نفوذ داعش گفت : سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران نیز در این ...
  • hamrahema | Just another WordPress.com site

    https://hamrahema.wordpress.com/
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - من ایرانی نیستم چون وقتی ازدواج کردم – به آیین عربها و با زبان عربی ازدواج کردم ... مردم عراق بر علیه سیاستهای ولایت فقیه، نوری مالکی‌ و نفوذ رژیم در عراق. ... آیت الله ها صافی، مکارم شیرازی، میلیون ها نقی وجوان هر روز زنده بگور می شوند. ...... شدن سردار قاسم سليماني درست باشد، حكومت ايران ناگزير است مرگ وي را تا ...
  • ملت ایران برابر هتک حرمت به مقدسات مسلمانان سکوت نخواهند کرد

    www.iqna.ir/fa/province/News/1420386
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سلیمانی به وحدت ملی و فتوای علمای شیعه و سنی عراق نسبت به اقدامات ... گفت: فتوای وحدت ملی از سوی آیت‌الله سیستانی، مرجع عالیقدر کشور عراق در مقابل ... قصد اسلام آمریکایی جلوگیری از نفوذ حرکت‌های اسلامی اصیل در منطقه است.
  • میزان کمک ایران به عراق در برابر دولت اسلامی چقدر بوده است ...

    foreignmedia.farhang.gov.ir/fa/article/print/5353
  • ۲۵ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عنوان اصلی: How much has Iran helped Iraq against Islamic State? ... درست چند روز بعد از سقوط شهر موصل، آیت الله العظمی علی سیستانی – عالی ترین ... با صدور فتوایی از "تمام افراد صاحب توان عراقی" خواست که از ملت دفاع کنند. ... افرادی مانند ژنرال سلیمانی – که در جنگ دهه 1980میلادی میان ایران و عراق علیه رژیم ...
  • فتوای «جهاد کفایی» آیت‌الله سیستانی عراق را نجات داد - آفتاب

    peygirnews.ir/?news=225037
  • ۵ روز پیش - فتوای «جهاد کفایی» آیت‌الله سیستانی عراق را نجات داد ... چرا سردار سلیمانی به ایران بازگشته بود؟ ... در سخنانی ضمن «تاریخی» خواندن فتوای آیت‌الله سیستانی مبنی بر جهاد کفایی علیه داعش آنرا عامل توقف نفوذ داعش در عراق دانست.
  • لیله القدر - جستجو پیشرفته

    lailatolgadr.ir/?MID=106&title=%20شیعه
  • حضور قاسم سلیمانی در خط مقدم جبهه مبارزه با داعش در تکریت، موید نفوذ ایران بر ... "ژنرال مارتین دمپسی" فرمانده ستاد مشترک ارتش امریکا گفته است که «کمک‌های ایران ... عراق معتقدند مرجعیت شیعه از جمله فتوای جهاد آیت‌الله سیستانی و رهنمود آیت‌الله ...
  • آخرین اخبار افغانستان - امروز نیوز

    www.emrooznews.com/tag/fa/افغانستان
  • تحرکات مشکوک داعش در مرزهای شرقی ایران - فعالیت تروریست های وابسته به داعش در ... ایران به عربستان و اسرائیل - ایران توانست از طریق جایگاه و نفوذ گسترده خود در ... عراق بود که می گفتند فتوای آیت الله سیستانی در محدوده شهرهای مقدس عراق صاد.... واکنش رسانه آمریکایی به نامه سردار سلیمانی - جالب است که سلیمانی از واژه شهید ...
  • نخست‌وزیر عراق: ایران و آمریکا به سوی توافق پیش می‌روند ...

    taftanema.ir/?p=136529
    ۳۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نخست‌وزیر عراق با بیان اینکه ایران و آمریکا به سوی توافق پیش می‌روند ... پیشین جراحت سردار سلیمانی، افزود که ایران از هفته اول حمله داعش، به کمک عراق شتافت. ... در سامراء را تکذیب کرد و گفت که فتوای آیت‌الله سیستانی در متوقف شدن داعش، نقشی مهم ایفا کرد. ... نفوذ دجال واره در زندگی باعث افزایش طلاق می شود.
  • برچسب ها - آیت الله سیستانی - ناطقان

    nateghan.ir/fa/tag/1/آیت%20الله%20سیستانی
  • فتوای آیت الله سیستانی مرجع عالی عراق خود را به... کد خبر: ۱۵۸۳۵ ... نفوذ و تاثیر گذاری در سوریه هستند" امیرعبداللهیان تأکید کرد... در تهران ... آخرین حربه عربستان علیه ایران ... در عراق. آیت الله سیستانی از مشارکت سردار "قاسم سلیمانی "در کنار.
  • تقدیر رئیس جمهور عراق از آیت الله سیستانی و سردار سلیمانی

    titrjoo.ir/news/645111
    ۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گفته رئیس جمهور عراق، آیت الله سید علی سیستانی، کسی است که ... بغداد را متوقف سازد ، زیرا این فتوا نقش مهمی را در بسیج داوطلبان عراقی به حمل سلاح و مبارزه با داعش ایفا کرد. ... فواد معصوم افزود: ایران بلافاصله سلاح در اختیار ارتش عراق و نیروهای ... افزایش نفوذ ایران؛ غفلت واشنگتن و نگرانی حامیان امریکا.
  • سید علی خامنه ای

    soofreh.loxtarin.com/
  • تاريخ : شنبه 16 اسفند 1393برچسب:ژنرال,حاج قاسم,قاسم سلیمانی,جنگ,عراق,آمریکا ... حضور قاسم سلیمانی در خط مقدم جبهه مبارزه با داعش در تکریت، موید نفوذ ایران بر .... و قدرت مرجعیت شیعه را می‌دانستند، ابتدا فتوای آیت‌الله سیستانی مبنی بر جهاد ...
  • نقش راهبردی و مشاوره ای ایران در جنگ با تروریست های داعش

    almoqawama.org/?a=content.id&id=95986&lang=fa
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - علمای اهل تسنن نیز با استقبال از این فتوا سنی های عراقی را به دفاع از کشور و ناموس خود فرا خواندند. ... عالیقدر شیعه آیت الله سید علی سیستانی ندای وحدت میان مردم عراق سر ... به اذعان دوست و دشمن، ایران بیشترین نفوذ و تاثیر گذاری را در بین .... طی هفته های اخیر ناگهان "سردار قاسم سلیمانی" به سوژه رسانه های غربی و ...
  • دیدار مخفیانه سردار سلیمانی در ترکیه - دانلود آهنگ جدید با ...

    downloadmoosic.blogsky.com/.../دیدار-مخفیانه-سردار-سلیمانی-در-ترک...
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - موضعگیری مشترک عربستان و ترکیه در مقابل نفوذ ایران در منطقه. ... اما دیدار اخیر [سردار] سلیمانی از عراق در ماه گذشته نشان می‌دهد که [سردار] سلیمانی و . ..... العامری: بدون سردار سلیمانی و آیت‌الله سیستانی بغداد سقوط می‌کرد : رئیس . .... مطابق فتوای رهبری قمه‌زنی مخفیانه هم حرام است/ حضرت آقا با برهنه‌شدن در عزاداری‌ها ...
  • خانه - کتائب حزب‌الله الله عراق دستگیری بیانیه کتائب ...

    blogreaders.ir/.../کتائب+حزب‌الله+الله+عراق+دستگیری+بیانیه+کتائ...
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حرکت داعش با فتوای جهاد آیت‌الله سیستانی و حمایت امام خامنه‌ای ناتمام ماند ... نفوذ ایران و حزب الله به آسمان اسراییل .... سردار حاج قاسم سلیمانی.
  • برچسب ها - آیت الله سیستانی - نور نیوز

    www.noornews.ir/fa/tag/1/آیت%20الله%20سیستانی
  • نمایندگان حضرت آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق و... به گزارش ... انجام اقدامات لازم در صورت ورود تروریست‌ به ۴۰ کیلومتری مرز ایران/برآورد ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومانی هزینه‌ ... بدون سردار «سلیمانی» و فتوای آیت‌الله «سیستانی»، بغداد سقوط می‌کرد ... فاقد پایگاه و نفوذ و تاثیرگذاری در سوریه هستند"امیرعبداللهیان تأکید.
  • کوچکترین سرباز اسلام اسپیناد

    espinad.com/blog/sarbaz98
  • گفتنی است پس از صدور فتوای جهاد کفایی از سوی حضرت آیت‌الله سیستانی، جمع ... وبلاگ ' نماز جماعت سردار حاج قاسم سلیمانی در عراق ' به صورت خودکار از وبلاگهای ... ساز این سردار ایرانی در جنگ علیه گروه تروریستی داعش در عراق اذعان کرده‎اند. ... هکرها با استفاده از نفوذ در ژیروسکوپ و اپلیکیشن های مرتبط با آن و تبدیل آن به ...
  • مرجع وب فارسی - داعش سلیمانی منافع عراق مقابله جمهوری بیان ...

    kacc.ir/.../داعش+سلیمانی+منافع+عراق+مقابله+جمهوری+بیان+داشت+جمهور...
  • ۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سردار قاسم سلیمانی: جز ایران کسی با داعش نمی‌جنگد/ آقای اوباما! ... پاسخ ژنرال سلیمانی به وزیر دفاع امریکا /هیچ غلطی نکرده اید .... مرکز تحقیقات گلوبال ریسرچ : ایجاد داعش در آمریکا و برای مقابله با نفوذ ایران بود! ..... دینی به حوزه علمیه نجف رفته بود و بعد از فتوای آیت الله العظمی سیستانی مبنی بر دفاع از اسلام، ...
  • نقش بارز آیت الله سیستانی و سلیمانی در توقف داعش - پارسینه

    www.parsine.com/.../نقش-بارز-آیت-الله-سیستانی-و-سلیمانی-در-توق...
  • ۴ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رئیس جمهور عراق ضمن تمجید از نقش مهم آیت الله سیستانی در متوقف کردن گسترش نفوذ داعش گفت : سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران نیز در این ... معصوم افزود: آیت الله سید علی سیستانی، با صدور فتوای جهاد کفائی ، پیشروی ...
  • مرکز اسناد انقلاب اسلامی - عراق تبدیل به دژ ایران شده است

    www.irdc.ir/fa/content/58862/print.aspx
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اگرچه نفوذ ایرانی ها در عراق از سال 2003 و پس از تهاجم ایالات متحده آغاز شد، اما ... این مقامات شامل ژنرال قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس می شود كه در عملیات های ... سوم: استفاده از فتوای آیت الله سیستانی مبنی بر بسیج علیه داعش، ...
  • توضیح سقوط رمادی عراق

    www.dayma.ir/post/195449/توضیح--سقوط-رمادی-عراق
بدون سردار «سلیمانی» و فتوای آیت‌الله «سیستانی»، بغداد سقوط می‌کرد .... خود دانسته و گسترش سیطره جنبش انصارالله در این کشور را توسعه نفوذ ایران در یمن خوانده ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 555
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,057
  • بازدید ماه : 1,856
  • بازدید سال : 10,209
  • بازدید کلی : 143,030