loading...
اخبار داعش
محسن بازدید : 182 یکشنبه 24 خرداد 1394 نظرات (0)

ترکیه مشکل تامین برق داعش را حل کرد

یک روزنامه چاپ ترکیه می‌نویسد آنکارا برق شهر تل ابیض را که درکنترل تروریست‌های داعش است، تامین می‌کند.

این گزارش همچنین می‌افزاید شهر شمالی تل ابیض سوریه واقع در استان رقه، همچنان برق خود را از طریق ترکیه تامین می‌کند.

روزنامه انگلیسی زبان تودی زمان ترکیه به نقل از روزنامه بیرگون چاپ استانبول گزارش داد: «حضور پیکارجویان داعش در خیابان‌های آکچاکاله، در استان جنوب شرقی شانلی اورفه خیلی پنهانی نیست.»

بر اساس این گزارش تروریست‌های داعش اجازه دارند تا آزادانه در خیابان‌های این شهر مرزی ترکیه رفت و آمد کنند.

دو شهر آکچاکاله و تل ابیض در دو طرف مرز ترکیه و سوریه واقع شده‌اند و اولین محل ورود پیکارجویان تکفیری به سوریه به شمار می‌آیند.

تودی زمان گزارش داد: «دشمن دیگر در دروازه شهر نیست، دشمن اینجاست، در آکچاکاله. آنها مسلما درباره داعش صحبت می‌کنند.»

براساس این گزارش، داعش از هتل‌های آکچاکاله برای گردهمایی و تلاش به منظور سربازگیری و همچنین انتقال نیروها از طریق ترکیه به شهر تل ابیض سوریه استفاده می‌کند.

این گزارش می‌افزاید این گروه تروریستی همچنین به ساکنان منطقه پیشنهاد حقوق بالا در برابر پیوستن به صف گروه‌های تروریستی را داده است؛ این درحالی است که مناطق مرزی با مشکلات اقتصادی و اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کنند.

 

نیروی امنیتی ترکیه مقابل دفتر روزنامه جمهوریت در استانبول (AFP)

این روزنامه به نقل یکی از ساکنان منطقه گزارش داد: «اگر خانواده نداشتم، احتمالا نمی‌توانستم در برابر این پیشنهاد مقاومت کنم. آنها پیشنهاد پرداخت حقوق بالا داده‌اند.»

جامعه بین المللی مدت‌هاست که ترکیه را به حمایت از گروه‌های تروریستی در سوریه متهم کرده است.

این در حالی است که تصاویر ویدئویی که به تازگی منتشر شده، نشان از حمایت آژانس اطلاعاتی ترکیه از تروریست‌های داعش و فراهم کردن مسیر امن به داخل سوریه برای آنان دارد.

روزنامه چپ میانه جمهوریت ترکیه در گزارش روز پنج شنبه خود تصاویری از این ویدئو که نشان از حمایت سازمان اطلاعات ملی ترکیه از گروه تروریستی تکفیری داعش دارد، منتشر کرده است.

جمهوریت همچنین در تاریخ 29 مه فیلم ویدئویی در وب سایت خود منتشر کرد مبنی بر این که کامیون‌های متعلق به آژانس اطلاعات ترکیه تسلیحاتی برای گروه‌های تروریستی تکفیری در سوریه ارسال می‌کنند.

 

صلاح الدین دمیتراس، یکی از رهبران حزب دموکراتیک خلق ترکیه (AFP)

در همین حال حزب دموکراتیک خلق (HDP)، حزب مخالف در ترکیه، خواستار پایان فوری حمایت ترکیه از تروریست‌های سوریه شده است.

صلاح الدین دمیتراس، یکی از رهبران حزب دموکراتیک خلق خاطر نشان کرد که این اقدامی کلیدی برای برقراری روابط خارجی دولت ترکیه و تبدیل آن به دولتی عادی خواهد بود.

 

ترکیه مشکل تامین برق داعش را حل کرد - بی باک نیـــوز

www.bibaknews.com/.../ترکیه-مشکل-تامین-برق-داعش-را-حل-کرد.html
    1. ۱۳ ساعت پیش - ترکیه مشکل تامین برق داعش را حل کرد. یک روزنامه چاپ ترکیه می‌نویسد آنکارا برق شهر تل ابیض را که درکنترل تروریست‌های داعش است، تامین ...
    2. رضا قاسمی در بین 100 دونده برتر دنیا - بی باک نیـــوز

      www.bibaknews.com/500543/قاسمی-دونده-برتر-دنیا.html
    3. ۴۷ دقیقه پیش - هشت شهید در بمباران مجدد صعده · هفت کشته حاصل اعتراض به داعش · ترکیه مشکل تامین برق داعش را حل کرد ... شکست داعش مقابل یک فتوا. قیمت ها.
    4. ترکیه مشکل تامین برق داعش را حل کرد.html-بی باک نیوز ...

      khabarpu.com/h.php?t=177-x500324-xdj-axwotm...omojaogro...
    5. ترکیه مشکل تامین برق داعش را حل کرد.html-بی باک نیوز|خبر پو,مرجع اخبار و نیازهای اینترنتی.
    6. ترکیه مشکل تامین برق داعش را حل کرد| بی باک نیوز - بی ...

      www.webset.ir/getlink/4446968
    7. ترکیه مشکل تامین برق داعش را حل کرد - یک روزنامه چاپ ترکیه می‌نویسد آنکارا برق شهر تل اب-ترکیه-مشکل-تامین-داعش.
    8. ترکیه برق مورد نیاز داعش را تامین می کند | یک روزنامه ترکیه

      www.ghatreh.com/news/.../ترکیه-برق-مورد-نیاز-داعش-تامین-کند
    9. ۲۰ ساعت پیش - زراعت خوزستان نباید فدای تامین برق سایر استان ها شود ... یک روزنامه ترکیه ای اعلام کرد که آنکارا برق مورد نیاز گروه تروریستی داعش را در شهر تل ابیض واقع در مرز سوریه تامین می کند. ... مرزی ترکیه و سوریه با مشکلات اقتصادی و اجتماعی زیادی روبرو هستند. .... فناوری های بومی در خدمت حل معضل کم آبی در کشور ...
    10. زمان شروع لیگ چهاردهم فوتبال - شهرخبر

      www.shahrekhabar.com/political/1394473020405240
    11. ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - معرفی شهر وان، ترکیه (جاذبه های توریستی و مراکز خرید) · فیس لیفت هیوندا سانتافه برای سال 2016 + ... ترکیه مشکل تامین برق داعش را حل کرد ...
    12. ترکیه برق مورد نیاز داعش را تامین می‌کند - شفاف

      shafaf.ir/fa/news/326890/ترکیه-برق-مورد-نیاز-داعش-را-تامین-می‌کند
    13. ۲۰ ساعت پیش - یک روزنامه ترکیه‌ای اعلام کرد که آنکارا برق مورد نیاز گروه تروریستی داعش را در شهر تل ابیض واقع در مرز سوریه تامین می‌کند. ... پیشنهاد می کنند و این در شرایطی است که مردم در شهرهای مرزی ترکیه و سوریه با مشکلات اقتصادی و اجتماعی زیادی روبرو هستند. ... آیا با طرح رتبه بندی، مشکلات معیشتی معلمان حل می شود؟
    14. یکی دیگر از یاران حاج قاسم پر کشید+تصویر | عمارنامه

      www.ammarname.ir/node/26239
    15. ترکیه مشکل تامین برق داعش را حل کرد · گسترش قلمرو داعش در فضای مجازی · حاشیه‌های نشست خبری ... خلف وعده غربی‌ها در تامین قطعات هواپیما · شکست داعش مقابل یک ...
    16. آخرین اخبار مهم ایران و جهان | سایت بی باک نیوز | bibaknews ...

      vista.ir/live/source/72/1/bibaknews.com/بی%20باک
    17. ... 03/23 -ترکیه مشکل تامین برق داعش را حل کرد / بی باک نیوز · 03/23 -گسترش ..... ایران روسیه را خرد کرد/ میرزا جانپور و عبادی مهار نشدنی بودند - پس پیروزی تیم ...
    18. برق داعش در منطقه تل ابیض توسط ترکیه تامین می شود

      www.rojname.com/index.kurd?nuce=2009615
    19. ۳۰ دقیقه پیش - خبرگزاری کرد پرس :: Kurdpress News Aganecy - برق داعش در منطقه تل ابیض ... می گیرند · «تأسیس اقلیم‌ها» بهترین گزینه برای حل مشکلات عراق است ... که حاکی از آن است که ترکیه برق داعش را در منطقه تل ابیض تامین می کند.
    20. الف - عراق بنفع ایران تعرفه واردات مرغ از ترکیه را 8 برابر کرد

      alef.ir/vdcb88b5zrhb0zp.uiur.html?261717
    21. ۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دولت عراق تعرفه مرغ وارداتی از ترکیه را ۸ برابر کرد که این مسئله صادرکنندگان مرغ ایران و برزیل را در ... ... وزارت اقتصاد ترکیه باید برای حل این مشکل کاری انجام دهد. ما مذاکراتی را با .... ترکیه برق مورد نیاز داعش را تامین می‌کند.
    22. PressTV-«اسرار کشور به بهانه پروتکل الحاقی فاش نمی‌شود»

      www.presstv.ir/DetailFa/2015/.../Iran-Rouhani-press-conference-Tehran-
    23. ۱۸ ساعت پیش - دکتر حسن روحانی دریک نشست خبری در تهران تاکید کرد که اسرار کشور ... تحریم مدیریت کرده و توانسته بسیاری از مشکلات را حل کند و حل خواهد کرد. ... 27 کیلو کوکائین در چمدان افسر فرانسوی · «ترکیه برق داعش را تامین می‌کند».
    24. رودان نيوز | اردوغان:داعش را مسلمان نمی دانم/برای حل مشکلات ...

      www.roodannews.ir/1394/01/18/اردوغانداعش-را-مسلمان-نمی-دانمبرای-حل/
    25. ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... تروریستی داعش را محکوم می‌کند، تأکید کرد: من داعش را مسلمان نمی‌دانم و علیه آن نیز. ... رییس‌جمهور ترکیه با تاکید بر لزوم حل مسائل و مشکلات دنیای اسلام در ... با این محصول جدید تسلا، برق خانه‌تان را توسط خورشید تامین کنید!
    26. سد گتوند مشکل تاريخي تطبيق نيازهاي آب و برق را حل کرد

      www.iribnews.ir/NewsText.aspx?ID=552731
    27. ۴ روز پیش - شیبانی با اشاره به نقش موثر سد گتوند در تولید برق کشور در زمان های اوج مصرف گفت: علاوه بر اینکه ... وی افزود: در واقع یکی از مشکلات تاریخی ما در کشور این است که نمی توانستیم در تأمین آب و برق در اوج های مصرف هر کدام، .... افشای اسامی سیاستمداران همدست داعش در عراق. انتخابات پارلمانی ترکیه و پیامدهای آن.
    28. نکونیوز - پیشنهاد جدید ایران به ترکیه

      www.neconews.com/vdcceeq0.2bq4o8laa2.html
    29. ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لیبی پایگاه جدید داعش؟ افزایش بی‌سابقه مصرف برق ... وی ادامه داد: این موضوع که به دلیل بحث تامین سوخت مورد نیاز کامیون‌های ترانزیتی به ... وی ابراز امیدواری کرد: با حل مشکل تامین سوخت کامیون‌ها در مرز ترکیه صف عبور و مرور به ...
    30. ورود رئیس‌جمهور با هدف حل مشکلات مسکن مهر - همشهری آنلاین

      www.hamshahrionline.ir/details/275065
    31. ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دولت يازدهم نيز از همان روزهاي ابتدايي اعلام كرد، واحدهاي نيمه‌تمام را به ... در مسكن مهر باشيم، يادآور شد: بايد خدمات زيربنايي همچون آب، برق، گاز و ... مشكلات تأمين مالي مسكن مهربا بانك مركزي حل شده به‌گونه‌اي كه مشكلاتي را ... سرکرده النصره: داعش توبه نکند وارد جنگ می‌شویم .... خشونت‌های انتخاباتی در ترکیه قربانی گرفت.
    32. اقتصاد ترکیه؛ قربانی حمایت آنکارا از داعش - تریبون ...

      www.teribon.ir/archives/.../اقتصاد-ترکیه؛-قربانی-حمایت-آنکارا-از-د.ht...
    33. ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مشکلات ترکیه با مصر و لیبی فشار بر اقتصاد این کشور را افزایش داده است. ... و مرور کشتی‌های باربری ترکیه را متوقف خواهد کرد، خبر ناگوار دیگری از ... ترکیه خواهان آن است که مشکلات میان طرابلس و طبرق از طریق مذاکره حل شود. ... اما با توجه به دستور دولت طبرق ما شرکت تامین برق Karadeniz را بیرون می‌کشیم.
    34. قطع گسترده برق در ترکیه/ احتمال حمله تروریستی - صدای ایران

      sedayiran.com/fa/.../قطع-گسترده-برق-در-ترکیه-احتمال-حمله-تروریس...
    35. در حالی که ساعاتی از قطع گسترده برق در سراسر ترکیه می گذرد، هنوز به استثنای برخی اماکن دولتی از قبیل مجلس ملی برق شبکه تامین نشده است. ... است که ترکیه با چنین قطعی گسترده برق روبرو می شود، تصریح کرد مشکل ناشی از عرضه برق نیست و مشکل در ... (تصاویر) ذبح نظامی کُرد در مراسم بیعت عشایر فلوجه‌ با داعش (۱ نظر).
    36. چاپارک - ضیافت سیما و سینما برای نوروز 94

      chaparak.ir/detail/News/4393362
    37. ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ترکیه مشکل تامین برق داعش را حل کرد .... تبریزی نوروز سال گذشته با فیلم سینمایی «طبقه حساس» فروش خوبی را نصیب گیشه های سینما کرد.
    38. قطع سراسری برق ترکیه را فلج کرد+عکس - مشرق نیوز ...

      www.mashreghnews.ir/fa/.../قطع-سراسری-برق-ترکیه-را-فلج-کردعک...
    39. نخست وزیر ترکیه در رابطه با قطع برق در سراسر ترکیه گفت: بر روی هر احتمالی از ... برق در سراسر ترکیه با اشاره به احتمال بروز مشکل در خطوط اصلی انتفال برق گفت: بر ... تلویزیون NTV ترکیه اعلام کرد: برق ۴۰ استان از ۸۱ استان ترکیه قطع شده است و تاکنون ... برق خراب شده رو هنوز نمی تونه تامین کنه برای ما شلنگ تخته میاد!
    40. واکنش الجزایر به حمله نظامی به یمن: جهان عرب برای حل مشکلات ...

      shafaqna.com/.../111133-واکنش-الجزایر-به-حمله-نظامی-به-یمن-جهان-عرب...
    41. ۶ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بر اساس گزارش ایرنا، سوریه نیز این تجاوز نظامی را شدیدا محکوم کرد و از .... را در پاکستان تعطیل کرد · برق داعش را چه کسی تامین می کند؟ ترکیه!
    42. آنها حتی ساخت سد برای تامین آب شرب مردم را تحریم کردند ...

      www.tabnak.ir › صفحه نخست › سياسي
    43. ۱۸ ساعت پیش - اما مردم ما با حضورشان، حماسه بزرگی آفریدند و به دنیا اعلام کردند که بر این کشور، مردم‌سالاری حاکم است. ..... را مدیریت کرده و توانسته بسیاری مشکلات را حل کند و حل خواهد کرد. ... تودی زمان: ترکیه برق مورد نیاز داعش را تامین می‌کند.
    44. آبزرور: هکرهای ایرانی به تلافی اظهارات اردوغان برق ترکیه را ...

      www.khabaronline.ir/detail/411060/World/middle-east
    45. ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این سایت نوشت در حالی که منبع این مشکل هنوز مشخص نیست افشاگری های جدید ... ترکیه عذرخواهی نکرد و ایران کل برق ترکیه را قطع کرد و این اقدام در زمانی .... همین ترکیه با حمایت از داعش خون ده ها هزار نفر رو در سوریه ریخته ..... كه خاموشي نداشتن برقشون از ايران تامين ميشده جهت اطلاع بيشتر به اين لينك مراجعه كنيد.
    46. ایران اسلامی - مشکل بیمه خبرنگاران حل شد

      iraneslaminews.com/fa/doc/news/34223/مشکل-بیمه-خبرنگاران-حل
    47. ۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد گفت: مشکل بیمه خبرنگاران کاملا حل شده است. ... برق مناطق تحت کنترل داعش را ترکیه تامین می کند ... این مسئول خاطرنشان کرد: یک هفته از شروع سیستم جدید ثبت‌نام از خبرنگاران ...
    48. توافقات پنهانی دولت ترکیه و داعش و مقاومت کوبانی! | kar ...

      www.kar-online.com/node/8440
    49. ۴ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ما می‌توانيم به راه حلی برسيم که نيازهای انرژی شما را تامين کند و در عين حال، به ... روز یک شنبه 21 سپتامبر در اردوگاه پناهجویان کرد در ترکیه درگیری هایی .... اخیر ترکیه که همان مسئله «کرد»ها باشند را به نوعی برای دولت اردوغان حل کرده اند. ..... هم چنین داعش میادین نفتی و گازی، نیروگاه های برق و سدها را تصرف کرده ...
    50. خطاهای استراتژیک اردوغان - پایگاه خبری تحلیلی فردا | ...

      www.fardanews.com/fa/news/423457/خطاهای-استراتژیک-اردوغان
    51. ۱ روز پیش - در این نکته نباید تردید کرد که همسایه غربی ما برای خروج از وضعیت انفعالی و رسیدن به ... این در حالی است که ترکیه می توانست نقش کلیدی در حل مشکل و ثبات بخشی به سوریه داشته ... ترکیه برق مورد نیاز داعش را تامین می‌کند.
    52. راهکاری برای روان شدن تردد در مرز بازرگان - سیمرغ

      seemorgh.com › خبر › اقتصادی
    53. ۹ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دبیر کل شورای بازرگانی ایران و ترکیه برای حل مشکل توقف کامیون‌ها در مرز ترکیه پیشنهاد کرد که. ... بالائی برای تامین نیاز کشورهای آسیای میانه و حتی شیخ نشین ها دست یابند. ... برغم شکست های آمریکا در مقابله با داعش که تردیدها درباره سیاست های رئیس .... نگرانی از شرایط تامین برق کشور با تداوم روند فعلی.
    54. تروریست ها آب و برق را در ادلب سوریه قطع کردند + ویدئو - العالم

      fa.alalam.ir/news/1662787
    55. ۱۲ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در راستاي تلاش مسولان محلي براي حل بحران انساني شديد در ادلب و كاهش رنج مردم، كار ... شرب را میان مردم در محله هاي مسكوني شهر توزیع مي كنيم و مردم از تامين آب خرسند هستند. ... مسئولان اجراي طرحي را آغاز كردند كه آنها را از جريان آب و برق عبوري از حومه ادلب بي نياز مي كند. ... درگیری جبهه النصره با هواداران داعش در حومه ادلب ...
    56. تعطیلی 200 کارخانه شهرک صنعتی قندهار به دلیل کمبود برق ...

      af.farsnews.com/economy/news/13940129000274
    57. ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مسئولان شرکت برق قندهار هرچند مشکلات در این بخش را می‌پذیرند، اما می‌گویند: این مشکل ... تلاش‌ها برای تأمین برق قندهار شروع شده و به زودی مشکل را رفع خواهیم کرد. ... در عملی ساختن وعده‌هایش برای حل مشکلات در بخش صنایع هیچ اقدامی نکرده است. ... افغانستان به سرنوشت عراق دچار نمی‌شود؛ داعش با القاعده رقابت می‌کند ...
    58. انتقاد نماینده حزب الله: آمریکا مانع از کمک ایران برای تامین ...

      www.asriran.com › صفحه نخست › سیاسی
    59. انتقاد نماینده حزب الله: آمریکا مانع از کمک ایران برای تامین برق لبنان می شود ... این نماینده پارلمان اضافه کرد: به مانند پیشنهاد کمک ایران برای حل مشکل برق لبنان از سوی هیچ یک از دیگر کشورها ارائه نشده است. اگر لبنان بتواند ... اکبر عبدی و آینده فرزندان ما در آلانیای ترکیه! ... مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه داعش (عکس) (۲۵ نظر).
    60. دولت به‌جای یارانه سلامت هدیه می‌دهد - فرارو

      fararu.com/fa/news/211587/دولت-به‌جای-یارانه-سلامت-هدیه-می‌دهد
    61. ۳ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وی با بیان اینکه همواره در طول چند سال گذشته تاکنون تأمین آب و برق تابستانی یکی ... توجه ویژه به بخش سلامت و رفع مشکل تغذیه و تأمین امنیت غذایی داشته باشیم. ... جهانگیری در پایان خاطرنشان کرد: در بخش صنعت برق هم حدود 2500 میلیارد .... تورهای ترکیه، مالزی، تایلند، ارمنستان، گرجستان، دبی، هند، اندونزی و.
    62. رفع مشکل برقی شهرک صنعتی زنجان

      barghnews.com/fa/news/9055/رفع-مشکل-برقی-شهرک-صنعتی-زنجان
    63. ۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... مشکل شهرک صنعتی نوآوران در تامین برق واحدهای صنعتی گفت: مشکل برق ... صیدی عنوان کرد: مشکل ورودی این شهرک طبق وعده داده شده قرار بود تا ...
    64. فاز دوم ذوب‌آهن اردبیل با تاخیر راه‌اندازی می‌شود - دنیای اقتصاد

      www.donya-e-eqtesad.com/news/677336/
    65. ۲۰ خرداد ۱۳۸۶ ه‍.ش. - گروه بورس‌فلزات- در صورت تامین برق موردنیاز از سوی وزارت نیرو فاز دوم ... اردبیل خاطرنشان کرد: طی نامه‌ای به رییس‌جمهور خواستار حل مشکل برق ...
    66. باز هم قطع برق در خط 5 مترو تهران - تی نیوز

      tnews.ir/news/AA3543033096.html
    67. ... به مشکل بوجود آمده در تامین برق خط 5 مترو تهران، افزود: به دلیل مشکل ساختاری بوجود آمده در ... منابع خبری افغانستان اعلام کردند که افراد وابسته به داعش«سعد الاماراتی» ... فعالیت داعش در چند قدمی ترکیه + عکس فعالیت داعش در چند قدمی ترکیه + عکس ... خودکشی تنها راه حل پسر 15 ساله برای فرار از دست 3 معلم شیطان صفت + عکس.
    68. مشکل دفع آب های سطحی بندرعباس حل شود/لزوم پرداخت بدهی ...

      www.mehrnews.com/.../مشکل-دفع-آب-های-سطحی-بندرعباس-حل-شود-لزو...
    69. ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مشکل دفع آب های سطحی بندرعباس حل شود/لزوم پرداخت بدهی برق ادارات ... نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: ورودی و خروجی شهر بندرعباس ... جادری بیان داشت: امنیت ایجاد شده در هرمزگان ناشی از تلاش همه عوامل دست اندرکار است و تامین امنیت عمومی در همه مناطق و ... تمجید آمریکا از نقش ترکیه در مقابله با داعش ...
    70. ترکيه به تامين برق غزه کمک مي کند | بهتینا

      behtina.com/blog/turk-stars/1021548
      سرکنسول ترکیه در فلسطین روز سه شنبه اعلام کرد ترکیه اعزام یک فروند کشتی ... از این رو دولت ترکیه آماده است در زمینه کمک به حل این مشکل گام های لازم را بردارد.
    71. شرکت برشنا: در پنج روز کاری مشکل برق کابل را حل خواهد کرد

      da.azadiradio.org/archive/news/latest/1090/1090.html?id=26926232
    72. ۹ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شرکت برشنا: در پنج روز کاری مشکل برق کابل را حل خواهد کرد ... دیروز در صحبت تلیفونی به رادیو آزادی گفت که مشکل برق کابل به زودی رفع خواهد شد: ... 09:10 در یک هفته گذشته بیش از 6000 تن از سوریه وارد ترکیه شده اند; 08:57 وزارت ... 08:40 پاپ فرانیس از پوتین خواست، برای تامین صلح در اوکرایین، تلاش ...
    73. صادرات برق همچنان موجب اختلاف » روزنامه جهان صنعت

      www.jahanesanat.ir/8544-صادرات-برق-همچنان-موجب-اختلاف.html
    74. کاملی دلایل اصلی انجام صادرات برق را تنوع‌سازی در صادرات گاز عنوان کرد و یادآور شده ... نیروگاه‌هایی که با استفاده از گاز ایرانی در ترکیه برق تولید می‌کردند عملا ... عنوان موضوعی که باید حل شود اشاره کرد و گفت: بخش‌خصوصی خواهان این است که نرخ ... و مشکلات تامین برق کشور در تابستان باید در کشورهای خارجی سرمایه‌گذاری و اقدام ...
    75. نا آرامی در ترکیه / آیا بهار ترکی در راه است !؟ - صفحه 32 - ...

      www.military.ir › ... › اخبار روز ایران و جهان › اخبار تحلیلی
    76. ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 14پست - ‏8 نویسنده
      رییس‌جمهور ترکیه با تاکید بر لزوم حل مسائل و مشکلات دنیای اسلام در درون آن ... گروه تروریستی داعش را محکوم می‌کند، تأکید کرد: من داعش را مسلمان نمی‌دانم و ... "آک کویو" کسری نیاز ترکیه به انرژی برق را در مقیاس وسیعی تامین کرده ...
    77. مشکل برق، آب، راه ارتباطی و تغییر کاربری شهرک صنعتی ...

      gharchakonline.ir/مشکل-برق،-آب،-راه-ارتباطی-و-تغییر-کاربر/
    78. صادقی بیان کرد: همچنین برای تامین دائمی آب این شهرک در جلسه عمران استانداری تهران با ... Tags آب ارتباطی برق تغییر حل راه شهرک صنعتی قرچک مشکل کاربری ...
    79. ایرنا - نعمت زاده: اعطای جوایز صادراتی با امتیازبندی دنبال ...

      www.irna.ir/fa/News/81533244/
    80. ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در کارگروه بررسی مشکلات صنعت برق مطرح شد: ... سالی است پیگیری کرده ایم که بخشی از این مشکلات حل شده است و بخشی در بانک مرکزی در ... وی با تاکید بر کمک به رفع مشکلات شرایط تحریم عنوان کرد: در جلسات متعددی که با .... روزنامه بیرگون:برق برخی مناطق تحت کنترل داعش درسوریه را ترکیه تامین می کند ...
    81. پرشین وی پرتال فرهنگی، سرگرمی، روانشناسی، سلامت، مد ...

      www.persianv.com/
    82. داعش: در ماه رمضان هیچ زنی از خانه خارج نشود ..... مسافران هواپیما با دیدن آنجلینا جولی و پیت در کنار خود تعجب کردند + عکس ... مصائب و مشکلات عشق و عاشقی خانم بازیگر مشهور و آقای فوتبالیست + عکس · مصائب و .... پیرمرد 85 ساله ترکیه ای صاحب نوزاد دو قلو شد! ..... عروسی بسیار مجلل و پر زرق و برق پسر پادشاه برونئی +عکس.
    83. قطع سراسری برق در ترکیه | پایگاه اطلاع رسانی رجا - رجانیوز

      www.rajanews.com/news/206738
    84. ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی تاکید کرد که کشورش در عرضه برق مشکلی ندارد و فقط در شبکه برق رسانی با مشکل روبرو شده که علت آن در دست بررسی است که آیا ترکیه با ...
    85. سایت خبری تحلیلی راستگویانپن پن

      rastgooyannews.panpan.ir/
    86. دولت به جای تمرکز بر مقوله انتخابات به فکر مشکلات معیشتی مردم باشد ... به مقوله انتخابات معطوف کند، به فکر حل برخی از مشکلات معیشتی مردم باشد. ... شبکه دولتی "العراقیه" دیروز (شنبه) اعلام کرد که گروه تروریستی داعش 50 ...... منبع : سایت خبری تحلیلی راستگویانافزایش تعرفه برق هم برای تامین هزینه های ما کافی نیست!
    87. عبدالله: فردا مشکل برق کابل حل میشود | - خاورمیانه

      middleeastpress.net/?p=32534
    88. توافق ترکیه،قطر و عربستان با مقامات ارشد داعش برای جنگ در یمن ... خاورمیانه > اجتماع > عبدالله: فردا مشکل برق کابل حل میشود ... شده و مردم کابل که در هفته‌های گذشته مشکلات زیادی را سپری کردند، یک بخش مشکلات‌شان حل خواهد شد. ... قابل یادآوری‌ست که در حال حاضر برق پایتخت افغانستان از ازبکستان تامین می‌شود و این برق که از ...
    89. روزنامه بیرگون:برق برخی مناطق تحت کنترل داعش درسوریه را ...

      miroozh.ir/.../روزنامه-بیرگونبرق-برخی-مناطق-تحت-کنترل-داعش-درس...
    90. ۲ روز پیش - داعش درسوریه را ترکیه تامین می کند" class="FloatAlt Border1 MainImage" ... ولی در منطقه تل ابیاد که در دست نیروهای داعش است برق بطور مستمر تامین می شود. ... از اعضای هیئت مدیره استقلال پرسپولیسی بودند یا با قلعه‌نویی مشکل داشتند! ... مجلس رسمی لیبی برای دومین بار طرح صلح پیشنهادی سازمان ملل را رد کرد.
    91. پارسینه | Parsine

      www.parsine.com/
    92. علی لاریجانی/ 30 میلیارد دلار سلاح در اختیار نیروهای داعش است · اعلام مرجعیت برادر ... رییس سازمان ملی استاندارد تصریح کرد: خمیرمرغ ممکن است به... آیا وزارت زنان ...
    93. رويکرد - پشت‌پرده پیشروی‌های برق آسای داعش

      rooykard.ir/fa/doc/news/30147/پشت-پرده-پیشروی-های-برق-آسای-داعش
    94. ۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اما چه شد که داعش به سرعت پیشروی کرد و بخش‌هایی از عراق و سوریه را به تسخیر خود در آورد؟ .... ها برای برگزاری نشست ژنو و گفتگوها برای حل بحران یمن افزایش یافته است. ... آمریکا وعربستان سعودی وترکیه و اسرائیل عامل مشکلات منطقه هستند. .... جمهور ترکیه تاکید کرد داعش در برابر چشمان جامعه جهانی برای تامین ...
    95. گزارش جهانگیری درباره میزان یارانه‌ نقدی - صراط نیوز

      www.seratnews.ir/fa/news/.../گزارش-جهانگیری-درباره-میزان-یارانه‌-نقدی
    96. ۳ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وی با بیان اینکه همواره در طول چند سال گذشته تاکنون تأمین آب و برق ... توجه ویژه به بخش سلامت و رفع مشکل تغذیه و تأمین امنیت غذایی داشته باشیم. ... جهانگیری در پایان خاطرنشان کرد: در بخش صنعت برق هم حدود 2500 ... پول صادرات گاز به ترکیه به کجا رفت؟ .... اعدام شیخ عشیره اهل سنت عراق به دست داعش +عکس.
    97. آخرین وضعیت منطقه ی کُردنشین کوبانی در شمال سوریه

      www.ziryan.ir/NewsDetail.aspx?itemid=8096
    98. ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش زریان به نقل از کردپرس، حملات گسترده ی داعش به منطقه ی ... ک از ترکیه و اقلیم کردستان عراق با عبور غیرقانونی از مرزها خود را به کوبانی رسانده اند. ... این روزنامه نگار کُرد در یک گفتگو اینترنتی به سوالات کردپرس پاسخ داد. ... خوشبختانه خودگردانی کوبانی با تامین چند ژنراتور بزرگ مشکل برق رسانی ...
    99. ضربه قطع سراسری برق در ترکیه به اقتصاد - جام نیوز

      www.jamnews.ir/detail/News/462261
    100. ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصاویر/ اسرا و غنائم داعش در دست ارتش عراق ... مشکل هنگ کردن مرورگرهایتان برای همیشه حل شد! ... از طریق واردات از ایران تامین می شود، برق بخش وسیعی از ترکیه قطع شد، ولی ... قطع گسترده برق همچنین تلمبه خانه‌های ترکیه را نیز غافلگیر کرد و ... بزرگ پتروشیمی ترکیه موسوم به 'پتکیم' است که با مشکلات جدی ...
    101. سایت خبر اقتصادی | khabareghtesadi.com

      khabareghtesadi.com/
    102. لير ترکيه .... پروفسور نائوكي تاباتا مشاور ارشد تحقيقات اقتصادي ژاپن مطرح كرد ..... دلیل مشکلات تامین قطعه با رنوپارس نتوانستیم به موقع تعهدات خود را تحویل دهیم. .... حل مشكل بدهي دولت با تبديل بدهي‌ها به اوراق بهادار / پرداخت بدهي‌هاي بانك و دولت به ... رونمایی از اولین هواپیمای الکتریکی ایرباس مجهز به سیستم شارژ برق شهری.
    103. نشست ویژه وزیران نیرو و مسکن برای حل مشکلات مسکن مهر

      www.bultannews.com › اقتصادی › مسکن
    104. وزیر نیرو از تامین آب و برق و شبکه فاضلاب 56 شهر کشور توسط این وزارتخانه ... وی اضافه کرد: مبلغ 30 میلیارد ریال نیز توسط وزارت راه و شهرسازی در ارتباط با ...
    105. اعتراف اردوغان به نقش ترانزیتی ترکيه در تامین انرژي داعش

      fa.arannews.com/?MID=21&Type=News&TypeID=1&id...
    106. ۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی خاطر نشان کرد: گروه تروریستی داعش برای تامین مالی عملیات خود در برابر ... دارد و ما معتقدیم مشکل انرژی باید به شیوه های مسالمت آمیز حل و فصل شود. ... و در زمینه تولید انرژی برق در اروپا در جایگاه دوم قرار دارد و در جهان پنجم است.
    107. وزیر بهداشت ازمراکز درمانی گیلان بازدید کرد - خبرگزاری ...

      caspress.com/?p=150
    108. ترکیه برق داعش را تامین می کند+سند · ۳۷۵ بقعه متبرکه میزبان طرح ضیافت الهی ... و کم تر توسعه یافته دارد،اظهار کرد : مسئو لان استانی برای حل مشکلات درمانی مردم ...
    109. سد گتوند مشکل تاریخی تطبیق نیازهای آب و برق را حل کرد

      tsenews.com/سد-گتوند-مشکل-تاريخي-تطبيق-نيازهاي-آب-و/
    110. ۴ روز پیش - سد گتوند مشکل تاريخي تطبيق نيازهاي آب و برق را حل کرد ... از مشکلات تاریخی ما در کشور این است که نمی توانستیم در تأمین آب و برق در اوج های ..... روزنامه تايمز از تلاش احزاب ترکيه براي تشکيل ائتلاف بزرگ مقابل اردوغان خبر داد ... تعدادي از تروريستهاي داعش در حملات جنگند هاي سوري در جنوب حسکه کشته شدند.
    111. قیمت جدید برق اعلام شد - آفتاب

      aftabnews.ir/fa/news/296699/قیمت-جدید-برق-اعلام-شد
    112. وزیر نیرو با تشریح برنامه‌های جدید برقی، قیمت فعلی هر کیلوات ساعت برق را ۵۶ ... تاکید کرد: واحدهای بخار نیروگاه های برق نیاز به تامین سوخت مایع و گاز طبیعی ندارند و از ... بدهند و اگر امروز این مشکل را حل نکنیم، فردا باید هزینه‌های گزافی بپردازیم. ... برق کشور هم تصریح کرد: در شرایط فعلی برق ایران به کشورهای ترکیه، عراق، ...
    113. دفتر برنامه ريزي كلان برق و انرژي - عراق

      pep.moe.gov.ir/Home/عراق.aspx
    114. تأمین مالی پروژه‌های برق و آب و فاضلاب عراق توسط ژاپن ... تحویل برق به عراق توسط کشتی مجهز به برق کارادنیز ترکیه ... توسعه پروژه کارادنیز، به عنوان یک رویکرد نوآورانه برای حل نیازهای انرژی ..... وصل مجدد برق در شبکه حدیثه پس از حمله داعش .... وزير برق عراق اضافه كرد مشكل عمده اين كشور، بيشتر در بخش انتقال برق است ...
    115. حل نشدن مشکل تامین خدمات زیربنایی مسکن مهر - مهام نیوز

      mahamnews.com/detail/26860/economy/250
    116. ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دولت براي حل اين مشكل يك ماه پيش گفت منابع لازم را تامين مي‌كند اما هنوز ... اصلا خانه‌ها را همينطور بدون خدمات زيربنايي تحويل دهيد، تامين آب و برق و ... وي البته به اين موضوع هم تاكيد كرد كه به‌دنبال تكميل خدمات زيربنايي .... فاصله داعش از مرزهای ایران چقدر است؟ ... انفجار سیاسی در ترکیه/ موجی که حزب اردوغان را بُرد ...
    117. انرژی پاشنه آشیل اقتصاد ترکیه

      www.irdiplomacy.ir/fa/page/.../انرژی+پاشنه+آشیل+اقتصاد+ترکیه.htm...
    118. حدود 74% انرژی مورد نیاز ترکیه ار منابع خارجی تامین می گردد بیش از 98 درصد نفت و ... سال 2023 خواهد بود و این نیروگاه 4800 مگاوات برق تولید خواهد کرد ( حریت دیلی ..... به پرداخت غرامت به ترکیه می شود ترکیه برای حل مشکل ذخیره سازی گاز طبیعی در .... ۵ راهکار مؤثر برای به زانو درآوردن داعش · متن کامل بیانیه آمریکا در شورای حکام ...
    119. تا دو روز دیگر؛ 80 درصد مشکل برق کابل رفع می شود

      www.chaharah.com/.../تا-دو-روز-دیگر؛-80-درصد-مشکل-برق-کابل-رف...
    120. ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... نشست "ائتلاف ضد داعش" در پاریس · چه مردانی همسرشان را کتک می زنند؟ ... تا دو روز دیگر؛ 80 درصد مشکل برق کابل رفع می شود ... تا دو روز آینده ۱۷۰ میگاوات برق که در حدود ۸۰ درصد برق وارداتی را تامین می کند، دوباره به کابل وصل خواهد شد. ... اثر برف باری های سنگین و برف کوچ در سالنگ سه پایه برق را تخریب کرد ...
    121. حل مشکل کم‌آبی با صرفه‌جویی 10 درصدی هر خانوار | 55 آنلاین

      55online.ir/news/حل-مشکل-کم‌آبی-با-صرفه‌جویی-10-درصدی-هر-خانوار
    122. ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - انرژی باد دارای پتانسیل تولید برق کشور · چرا در روش صدور پروانه ساختمانی تغییر ایجاد شد؟ ... حل مشکل کم‌آبی با صرفه‌جویی 10 درصدی هر خانوار ... بلندمدت در کشور حدود 20 درصد کاهش داشته است و امیدواریم در ماه‌های آینده تأمین شود. ... بخش‌های آن 100 درصد توسط متخصصان ایرانی انجام شده است، خاطرنشان کرد: واحدهای ...
    123. ۲۷ هزار «فاقد شرایط» مسکن مهر گرفتند/ تسهیلات بی ...

      meftahnews.ir/47626/۲۷-هزار-فاقد-شرایط-مسکن-مهر-گرفتند-تس/
    124. ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی تأکید کرد: پس از محاسبه صورت گرفته مشخص شد که اگر بخواهیم در سال ... مسکن گفت: در صورت حل مشکلات خدمات زیربنایی و تأمین آب و برق ...
    125. نقش ایران در تامین امنیت و اقتصاد اقلیم کردستان عراق

      www.dana.ir/News/277715.html
    126. ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - امروزه کردستان عراق از لحاظ تامین امنیت در برابر گروههای تروریستی مانند داعش ، از لحاظ ... و گفت: در شبی که داعش به سمت اربیل حرکت کرد ما با دولت ترکیه تماس گرفتیم و خواهان ... تامین برق، گاز و آب اقلیم کردستان نیز بخش دیگری از کمک های ایران به این منطقه است. ... اقتصاد مقاومتی فرمول حل مشکلات اقتصادی ...
    127. - از پیشنهاد جدید امریکا به ایران ومقایسه سخنرانی روحانی با ...

      qudsonline.ir/TextVersionDetail/237354
    128. ۵ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در هفته گذشته اعلام شد که آمریکا برای حل این مشکل پیشنهاد داده که به جای ... به همین خاطر داعش گروگان های ترکیه بدون ذره ای اذیت و آزار آزاد کرد» ... ما می‌توانیم به راه‌حلی برسیم که نیازهای شما به انرژی را تامین کند و ..... این مقام پاکستانی افزود، ایران همچنان بسیار همکاری می‌کند و به تامین برق برای پاکستان ادامه می‌دهد.
    129. برنامه‌ترکیه برای تامین برق ازانرژی‌هسته‌ای - سی ای سی نیوز

      seeisee.ir/fa/news/.../برنامه‌ترکیه-برای-تامین-برق-ازانرژی‌هسته‌ای/
    130. ۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مقامات وزارت انرژی ترکیه اعلام کردند بهره‌برداری از اولین نیورگاه ... این کشور در تلاش است تا سهم برق تولیدی خود از انرژی هسته‌ای را به. ... العربيه/ حيدر العبادي: دولت عراق از کمک هاي ايران در مبارزه با تروريست هاي داعش استقبال مي کند ... سال 2019 افتتاح شود اما به دلیل مشکلات مربوط به تحقیقات زیست محیطی و ...
    131. استان نیوز

      ostannews.com/
    132. ترکیه صدای کاخ سفید را هم درآورد ... تقدیر حکیم از پیرترین دشمن داعش +تصاویر ... معیشت شمار زیادی از جمعیت استان بوشهر از طریق دریانوردی است که حل مشکلات فراروی آنها در قالب ... بوشهر، زمان ثبت‌نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی و خبرگان در این استان را اعلام کرد. ... 1100 خانواده مددجوی دشتستان بیمه تامین اجتماعی شدند.
    133. گزارش یازدهمین جلسه نوبتی شورای وزیران

      afghanpaper.com/nbody.php?id=90875
    134. ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کار برای وصل برق کابل ادامه دارد و به زودی این معضل حل می گردد. ... وزیر داخله از دو حادثه تروریستی در حوزه پنجم یاد کرد که در آنها یکی از شخصیت ... رییس اجرایی جمهوری اسلامی افغانستان به وزرات داخله هدایت داد تا برای تامین امنیت در حوزه ... نمود و در باره مشکلات بورسیه ها به ترکیه نیز به شورای وزیران توضیح داد.
    135. سفر رییس جمهوری، خوسف را به تحولات عمرانی نزدیکتر کرد

      hodana.ir/.../سفر-رییس-جمهوری-خوسف-را-به-تحولات-عمرانی-نزدیکتر-...
    136. ۱۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وی در بخش دیگری در خصوص سیمای شهرستان خوسف و مشکلات آن گفت: شهرستان خوسف .... تأمین برق مجتمع آب درمانی آبگرم لوت و معادن قلعه زری و نیز روشنایی ورودی شهر خوسف .... وقتی داعش آب را می‌بندد و سرها را می‌برد/ سید‌حسن نصرالله: تنها راه حل مبارزه جانانه است ... تصاویر/ فرار هزاران سوری به خاک ترکیه (۱ نظر).
    137. ماجرای بدهی 10 هزار میلیاردی به پیمانکاران صنعت برق! - ...

      www.max-face.ir/post/128
    138. نتایج نشست جده درباره داعش/ چرا ترکیه از امضای «بیانیه جده» خودداری کرد؟ ... اخبار,اخباراقتصادی,,بدهی دولت احمدی نژاد به پیمانکاران صنعت برق ... فعالان اقتصادی و پیمانکاری، به بخش های دولتی دیگر مانند تامین اجتماعی و بانک ها بود. دراسفند ... می توان این بده بستان ها را با تهاتر حل کرد تا بخش عمده ای از مشکلات و بدهی ها حل شود.
    139. سیاست روز - اثبات خيالي بودن «كشورداري» داعش

      www.siasatrooz.ir/vdcgqn9y.ak9zx4prra.html
    140. ۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در حالي كه سلطه داعش بر بخش زيادي از خاك عراق و سوريه هنوز به شش ماه ... دنيوي مردم تحت سلطه‌شان را تامين كنند؛ اما اخباري كه از مناطق تحت كنترل داعش ... مي‌توان مشكلات مردم را حل كرد؛ مردمي كه اكنون از حقوق اوليه نظير آب، برق، تلفن و نان محروم شده‌اند. حال بايد از تركيه و عربستان و ديگر حاميان پيدا و پنهان داعش (كه البته ...
    141. مدینه منوره در خاموشی فرو رفته است - پچ پچ

      pechpech.net/news/6393/مدینه-منوره-در-خاموشی-فرو-رفته-است
    142. به دنبال قطع برق بیش از ۹۰ درصد از مشترکان مدینه منوره در عربستان سعودی، شماری ... این شهر از مقامات اداره برق درخواست کردند برای حل مشکلات دستگاههای مولد برق که دیگر ... شده است تا به علت قطعی مکرر جریان برق در مدینه، شهروندان برای تأمین برق مورد ... دختر کرد در لیست سیاه داعش(+عکس) ... نخست‌ وزیر ترکیه استعفا می‌کند.
    143. مشکل مدیران استانی، تعهد بیش از حد به سیاست های مرکز است ...

      www.nedaehaftkel.ir/index.php/world/4453-2014-12-10-21-33-57
    144. ۲۰ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مقتدایی عنوان کرد: بیش از 15 سال است که در هر دوره کشت، مشکل تامین آب وجود دارد و سازمان آب و برق و جهادکشاورزی خوزستان باید برای حل این ...
    145. تامین آب و برق از چالش‌های شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی

      www.ishighli.com/.../3770-تامین-آب-و-برق-از-چالش‌های-شهرک‌های-صنعتی-آذ...
      ۲ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - داعش به خاک ترکیه رسید ... مرسدس بنز این بار یک کامیون بدون راننده را وارد جاده کرد .... استان تنها راه برون رفت از مشکل آب شهرک‌هاست که انتقال آب ارس می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکل تامین آب شهرک‌های صنعتی بزرگ استان را حل کند.
    146. هدایای عربستان مشکل مصر را حل نکرد - شیعه نیوز

      www.shia-news.com/fa/news/.../هدایای-عربستان-مشکل-مصر-را-حلکرد
      ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش «شیعه نیوز»، یکی از مسؤولان اداره کل نفت مصر اعلام کرد که ... مصر با بدترین بحران انرژی از چندین سال پیش تا کنون روبرو است و تلاش می کند با تامین سوخت کافی برای مصرف تابستان از نارضایتی های ناشی از قطع برق در کشور جلوگیری ... "رغد صدام" و 5 شرکت یمنی از داعش پشتیبانی مالی می‌کنند.
    147. [DOC]روزنامه همشهري 06/06/1393 برنامه جديد توليد برق از زباله در ...

      wamp.tavanir.org.ir/getFile/?id...
    148. وزير نيرو از افزايش ساخت نيروگاه‌هاي برق زباله سوز به عنوان سياست جديد توسعه صنعت برق ايران خبر داد و اعلام کرد: با توجه به مشکلات انباشت زباله در شهرهاي حاشيه ..... خبرگزاري آريا-چين با تاييد خبر ربوده شدن سه تبعه اين کشور در ترکيه از مقامات ..... رئيس جمهوري با اشاره به نگراني‌هاي موجود در تأمين برق نيز راه حل اين مشکل را ...
    149. بازديد مسئولین از تعدادي از روستاي بخش مركزي و ... - Dalanpar

      www.dalanpar.com/view/?khabarid=15
    150. ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اجرای طرح هادی، انتقال پست برق، ماشین زباله، بیکاری جوانان و مجوز زمین ورزشی ... وی احداث پل عایشه خان و مین زدایی با توجه به جلسه شورای تامین ولکه گیری ... ایشان دستور حل مشکل زمین ورزشی و اهدایی لیاس ، تور وتوپ ورزشی به جوانان ... 95 با 500 میلیون اعتبار به اتمام می رسد از مردم بابت این مشکل عذرخواهی کرد.
    151. بی بی سی فارس - گوناگون

      www.bbcfars.ir/various
    152. فاطما گل، پای صندوق رأی انتخابات ترکیه-عکس ... دولت روحانی چه کرد و چه نکرد؟ فرارو نیوز. ۱۰ دقیقه قبل .... ترکیه مشکل تامین برق داعش را حل کرد. بی باک نیوز.
    153. بلاغ مازندران - برنامه ترکیه برای تامین برق از انرژی هسته‌ای

      bloghnews.com/fa/doc/news/.../برنامه-ترکیه-تامین-برق-انرژی-هسته-ای
    154. مقامات وزارت انرژی ترکیه اعلام کردند بهره‌برداری از اولین نیورگاه هسته‌ای این کشور با 3 سال تاخیر انجام خواهد شد. این کشور در تلاش است تا سهم برق تولیدی خود از انرژی هسته‌ای را به 5 درصد از کل برق ... 2019 افتتاح شود اما به دلیل مشکلات مربوط به تحقیقات زیست محیطی و همچنین جغرافیای ... رای دادن یک شهروند ترک به داعش+عکس.
    155. بیانیه وزارت خارجه امارات در حمایت از جنایات داعش در عراق

      www.mwfpress.com/vdciywar.t1a5z2bcct.html
    156. ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تأمین برق داعش توسط ترکیه! ... نباید اعتراضات مردم در عراق را داعش یا تروریسم نام نهاد و راه حل خروج از بحران را پایان سیاست‌های دولت بغداد دانست.
    157. ۵ مشکل ساده کامپیوتر +راه حل - اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

      www.momtaznews.com/5-مشکل-ساده-کامپیوتر-راه-حل/
    158. دعواي شديد داعش بر سر دختران جهاد نکاح” ... راه حل این مشکل بیشتر به کارت گرافیک بر میگرده، البته بازدید و کنترل کابل اتصالی ... سایت،آموزش های اولیه اینترنت و کامپیوتر آغاز lبه کار کرد این خبر در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۱ lبه نقل از منبع ... آگهی استخدام دیپلم یا فوق دیپلم کامپیوتر، برق، مکانیک واقع در مشهد { آخرین مهلت : ۲۵ ...
    159. بدهی برق و آب، گوشت را در بوشهر کمیاب کرد | پایگاه خبری ...

      www.fekrshahr.ir/news/11592
    160. ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در پی قطع برق تنها کشتارگاه صنعتی استان بوشهر از روز چهارشنبه هفته گذشته تاکنون ... بحرانی اضافه کرد: حل مشکل کمبود گوشت و تنظیم بازار برعهده سازمان صنعت، معدن و ... گودال 90 متری ناگهان در ترکیه پدیدار شد ... راهیابی کاریکاتوریست دشتستانی به مسابقه ی بین المللی داعش + تصاویر کاریکاتورها ...
    161. نیرو‌های کُرد جاده اصلی تامین تجهیزات داعش را مسدود کردند

      www.yjc.ir/fa/news/5039704
      ۲۲ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... تروریستی داعش از آن برای تامین سلاح ها و تجهیزات استفاده می کردند را بستند. ... ابراز امیدواری دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس درباره حل و فصل پرونده ... مهمی برای حل مناقشه خاورمیانه است · شيخ نعيم قاسم: اسرائيل منشأ همه مشکلات و ..... داود اوغلو: ترکیه در جنگ ضد داعش در خاک عراق و سوریه شرکت نخواهد کرد ...
    162. نیروگاه برق - آکانیوز - آکاایران

      news.akairan.com/tag/نیروگاه%20برق/
    163. اولین نیروگاه برق با مقیاس کوچک در رفسنجان کلنگ زنی شد .... تهیه خودروهای بمب گذاری شده را در عراق منهدم کرد ، گروه داعش پنجشنبه در نزدیکی دروازه های حسکه، ‌مرکز ... برنامه های جدید وزارت نفت به منظور صادرات غیر مستقیم برق به ترکیه و تولید و فروش برق در این. .... اجرای تلمبه ذخیره سد سیمره در گرو حل مشکل تراز آب رودخانه است.
    164. خبرگزاری کرد پرس :: Kurdpress News Aganecy - تجاری ...

      kurdpress.ir/Fa/NSite/FullStory/?Id=84201
    165. ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - انتخابات ترکيه ... شاید جدیدترین مشکل و شاید معضل مسکن مهر ایجاد موقعیت ها و لکه های تجاری ... هزینه اضافی را تحت پوشش قرار می دهد و هم می توان هزینه های دیگر را حل کرد. ... وجدی یادآور شد: اگر خدمات زیربنایی مانند آب و فاضلاب و برق تامین شود و .... درخشش هنرمند کرمانشاهی در مسابقه بین المللی کاریکاتور داعش
    166. رفع مشکلات معلمان با طرح جدید مجلس+تصاویر - بوشهرنیوز

      www.bushehrnews.com › صفحه نخست › سياسي
    167. حکم مأموران متجاوز عربستانی به نوجوانان ایرانی اعلام شد · عکس/بمب عجیب داعش · آخرین ..... نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به منظور توسعه ... تلاش داریم و چهار دستگاه آمبولانس در شهرستان تامین خواهد شد و به ارائه خدمات می‌پردازد. .... جالبه همه این ایام با طرح حل مشکلات فرهنگیان می خواهند به نون ونوا برسند.
    168. در این نقاط دنیا، منتظر جنگ بر سر آب باشید - فرادید

      faradeed.ir/fa/news/831/در-این-نقاط-دنیا-منتظر-جنگ-بر-سر-آب-باشید
    169. ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تابستان گذشته، داعش دولت ترکیه را متهم کرد که مخصوصاً با استفاده از ... مشکل یانگ تسه دیوان داوری بین‌المللی در لاهه که مسئولیت حل و فصل مناقشات آبی ... مربع از زمین‌های زراعی را تامین می‌کنند، و همچنین حدود یک پنجم برق دنیا را ...
    170. یکصدا | ایستگاه خبری افغانستان

      1sada.com/
    171. نمایندگان دایکندی و بامیان با معرفی والی‌های جدید مخالفت کردند. نمایندگان .... وزيرداخله : شورشیان با بلند کردن بيرق داعش در جستجوی منابع تمویل اند. وزيرداخله .... وام 70 میلیون دالری تاجیکستان برای اجرای پروژه برق کاسا ..... وزارت کار از حل زودهنگام مشکل کارگران افغان در . .... تاکید مجدد خانواده فرخنده بر تامین عدالت از سوی دادگاه.
    172. نماینده مردم پارس آباد بر حل مشکلات روستاهای این شهرستان ...

      moghaneh.ir/نماینده-مردم-پارس-آباد-بر-حل-مشکلات-روس/
    173. ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - نماینده مردم پارس آباد بر حل مشکلات روستاهای این شهرستان تاکید کرد ... ضلاب از مشکلات مهم این روستاست که به محض تامین اعتبار برای اجرای طرح فاضلاب ... آینده نزدیک خبر داد و نسبت به حل اساسی مشکل برق روستای اجیرلو قول مساعد داد. ... بافنده فرش در پارس آباد · چرا داود اوغلو برنده واقعی انتخابات ترکیه است؟
    174. توصیه روحانی برای حل مشکل کم آبی | آژانس خبري انرژی

      khabarenergy.com › آب
    175. ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با صرفه جویی ۱۰ درصدی هر خانوار در مصرف آب مشکلات حوزه آب حل خواهد شد. ... به بلندمدت در کشور حدود ۲۰ درصد کاهش داشته است و امیدواریم در ماه های آینده تأمین شود. ... درصد توسط متخصصان ایرانی انجام شده است، خاطرنشان کرد: واحدهای قبلی این تصفیه .... صادرات نفت کردستان عراق به ترکیه روزانه ۶۵۰ هزار بشکه است ...
    176. می‌توان تهدید افزایش نقدینگی را به فرصتی برای رونق ...

      www.1donyakhabar.com/.../می‌توان_تهدید_افزایش_نقدینگی_را_به_ف...
    177. ۴ روز پیش - رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد که می‌توان تهدید افزایش ... بود که بعد از مسؤولیت اجرایی، با توجه به مشکلات توزیع آن روزها، به فکر حل آن بودیم. ... اوضاع اقتصادی کشور بویژه مشکلات مردم برای تأمین مایحتاج روزمره که برای هر ... بیرگون:برق برخی مناطق تحت کنترل داعش درسوریه را ترکیه تامین می ...
    178. روزنامه بیرگون:برق برخی مناطق تحت کنترل داعش درسوریه را ...

      www.nividar.com/news/557a80875d34e235265855de
    179. ۲ روز پیش - آنکارا- ایرنا- روزنامه بیرگون ترکیه روز جمعه نوشت: برق برخی مناطق تحت کنترل داعش در سوریه را ترکیه تامین می کند.
    180. ورود موج جدید سامانه بارشی/ سرمای استخوان سوز غرب مازندران ...

      www.savadkoohonline.ir/.../-سرمای-استخوان-سوز-غرب-مازندران-.html
    181. ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بدلیل قطع برق، ارتیاطات رادیویی و شبکه های مخابراتی همراه اول و ... استاندار مازندران که از صبح دیروز برای حل مشکلات ناشی از بارش برف ... لزوم تامین آب و نان و دیگر ارزاق عمومی مردم گرفتار در برف تاکید کرد و ... توقیف کامیون حامل سلاح سازمان اطلاعات ترکیه +عکس ... داعش خواستار کشتار شیعیان عربستان شد ...
    182. پایان نشست قاهره و توافق معارضان سوری بر سر «نقشه راه» ...

      basijnews.ir/.../پایان-نشست-قاهره-و-توافق-معارضان-سوری-بر-سر-نقشه...
    183. ۴ روز پیش - معارضان سوری اعلام کردند که به یک نقشه راه برای حل سیاسی بحران سوریه بر اساس توافق ژنو دست پیدا ... ترکیه برق مورد نیاز داعش را تامین می‌کند ...
    184. رونق تجارت برق با سقوط داعش - Bourse News

      www.boursenews.ir/fa/news/146434/رونق-تجارت-برق-با-سقوط-داعش
    185. به گزارشافکارنیوز،هر چند در طول یک دهه گذشته ترکیه مهمترین بازار انرژی ایران ... باید به صورت موقت تابستان سال جاری به عراق گاز صادر می کرد که متاسفانه به ... به عراق ایجاد کرده بود، مشکلات مشابهی را هم برای افزایش صادرات برق به این کشور ... اسلامی ایران برای بهبود وضعیت تامین برق عراق دارای برنامه توسعه نیروگاه‌ها را در ...
    186. كابل در تاريكي؛ وقتي فيوز برق پايتخت افغانستان در ...

      www.islamicwna.com/News.aspx?NewsId=35145
    187. ۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وقتي فيوز برق كشوري در آنسوي مرزها باشد و مخالفان مسلح نيز خودي نشان دهند ... شكست اردوغان و پيروزي چشم‌گير كردها در انتخابات تركيه / دميرتاش: اقتدارگرايي شكست خورد ... پي آمد هاي احتمالي حملات داعش به مساجد شيعيان براي دولت سعودي .... تأمين نيروي برق اقدامات جدي انجام دهد و اين مشكل را در افغانستان حل كند.
    188. ظریف:آماده حل مشکلات خاورمیانه هستیم | تراز

      www.taraznews.com/content/112343
    189. ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نفت · هسته ای · برق · آب · گاز · انرژی‌های نوین ... وزیر خارجه ایران اظهار داشت که ما آماده حل مشکلات در منطقه است و دوستان خود را ... رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه از تهران طرحی ۴ مرحله‌ای برای حل بحران ... النصره در سوریه تصریح کرد که تهران از راه حل سیاسی جامعی که تامین ... فیلم/ مأموریت جدید دختران انگلیسی داعش.
    190. شبکه اجتماعی خبر +1

      bealaveh1.ir/
    191. نخست‌وزیر یونان در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان گفت: "حل و فصل موضوع هسته‌اى .... مصائب و مشکلات عشق و عاشقی خانم بازیگر مشهور و آقای فوتبالیست + عکس ..... ترکیه برق مورد نیاز داعش را تامین می‌کند · ترکیه برق مورد نیاز داعش را تامین می‌کند. یک روزنامه ترکیه‌ای اعلام کرد که آنکارا برق مورد نیاز گروه تروریستی داعش را در ...
    192. معاون وزیر نیرو هشدار داد: ثبت رکورد جدید مصرف برق در ...

      irneda.ir/.../معاون-وزیر-نیرو-هشدار-داد-ثبت-رکورد-جدید-مصرف-برق-در...
    193. ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - معاون وزیر نیرو با بیان اینکه پیک مصرف برق تابستان با ثبت یک ... معاون امور برق و انرژي وزیر نيرو با تاكيد بر ضرورت اعمال مديريت مصرف برق و تقاضا تصریح كرد: اين ... انجام نگيرد، با مشكل جدي در فصل گرما در زمنيه تامين برق مواجه خواهيم ... معاون امور برق و انرژي وزارت نيرو همچنین به مشكلات موجود در زمينه ...
    194. گزارش دکتر روحانی از عملکرد یک ساله دولت - سوک

      sook.ir/fa/news/147260/گزارش-دکتر-روحانی-از-عملکرد-یک-ساله-دولت
  • ۵ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - موصل یک سال پس از هجوم داعش + عکس ... (تصویر) فاطما گل، پای صندوق رأی انتخابات ترکیه ... آقای روحانی گفت: در کنار مشکل تورم، رکود بی سابقه در دو سال پیاپیِ 91 و ... و حل مشکل بیکاری را دغدغه دیگر دولت خواند و خاطرنشان کرد: دولت باید ... در تأمین برق نیز، راه حل این مشکل را تشویق سرمایه‌داران و کارآفرینان ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 211
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,719
  • بازدید ماه : 1,719
  • بازدید سال : 16,246
  • بازدید کلی : 149,067